اخبار داغ

پراید وانت از قرعه کشی خارج شد؛ کوئیک و ساینا در آستانه خروج

یک مقام مسئول در شرکت سایپا اعلام کرد طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط این شرکت و بر اساس هماهنگی صورت پذیرفته با کمیته خودرو، خودروی پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ از شمول شیوه قرعه کشی خارج شده و بصورت فروش فوری به مشتریان واگذار می شود. ه نظر می رسد شرکت سایپا زودتر از […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1399
81 بازدید
کد مطلب : 26174

یک مقام مسئول در شرکت سایپا اعلام کرد طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط این شرکت و بر اساس هماهنگی صورت پذیرفته با کمیته خودرو، خودروی پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ از شمول شیوه قرعه کشی خارج شده و بصورت فروش فوری به مشتریان واگذار می شود.

ه نظر می رسد شرکت سایپا زودتر از رقیب خود یعنی ایران خودرو دوران پرحرف و حاشیه قرعه کشی را به پایان برساند و اولین خودرویی که از گردونه قرعه خارج می شود هم پراید وانت و به عبارت دیگر سایپا ۱۵۱ است.

احتمالا به زودی قرعه کشی برای محصولات خانواده کوئیک R، کوئیک S و ساینا S نیز متوقف می شود و این خودروها هم از روند قرعه کشی خارج شده و با ثبت نام به صورت فروش فوری به متقاضیان تحویل می شود.

شایان ذکر است قیمت بازار خودروهای خانواده کوئیک در حال حاضر تفاوت معناداری با قیمت مصوب کارخانه ندارد اما قیمت بازار ساینا حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون بیشتر از قیمت بازار است که پیش بینی می شود این فاصله قیمت نیز در آینده نزدیک به حداقل برسد. ضمنا در قرعه کشی های اخیر سایپا با توجه به اختلاف اندک بین قیمت بازار و قیمت مصوب کارخانه خودروها شاهد به حداقل رسیدن استقبال متقاضیان از قرعه کشی بوده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *