اخبار داغ

برگزاری اولین دوره تربیت مربی بازیگری در آپادانا

اسرافیل شیرازی مدیریت آموزشگاه سینمایی اپادانا در گفتگو با پایگاه علمی خبری تجهیز نیوز عنوان کرد: دوره تربیت مربی آپادانادر راستای انتقال دانش و مهارت به نیروهای جوان متخلق و علاقه مند در امر آموزش مهارت بازیگری با ایجاد اعتماد به نفس در مسیر رشد و اعتلای این هنر و با تکیه بر قابلیت های […]

اشتراک گذاری
22 دی 1399
118 بازدید
کد مطلب : 18878

اسرافیل شیرازی مدیریت آموزشگاه سینمایی اپادانا در گفتگو با پایگاه علمی خبری تجهیز نیوز عنوان کرد:

دوره تربیت مربی آپادانادر راستای انتقال دانش و مهارت به نیروهای جوان متخلق و علاقه مند در امر آموزش مهارت بازیگری با ایجاد اعتماد به نفس در مسیر رشد و اعتلای این هنر و با تکیه بر قابلیت های بومی است.

آموزشگاه سینمایی آپادانا در طی بیست سال گذشته  هنرمندان بزرگ و طراز اول کشور را در کادر اساتید خود داشته و از این رهگذر تجربیات و مهارت های بسیاری را اندوخته است.

از آنجاییکه یکی از ارکان اصلی موفقیت هر سازمان پیشرو در هزاره سوم، مدیریت دانش می باشد. لذا برآن شدیم تا تجربیات ، روش ها و تکنیک های آموزشی اساتید بزرگوار  خانمها آزیتا حاجیان،پوران درخشنده، مارال فرجاد ،سحرنظامدوست و آقایان محمد حسین باکیده،اصغرهمت،محمدمتوسلانی،خسروسینمایی فقید،مهدی امینی خواه،عبدالله باکیده و دکتر محمد صادقی را که طی سالیان متمادی گردآوری نموده ایم به مثابه سرمایه ی معنوی ارزنده و بی بدیل به نسل جدیدی از مربیان آپادانا انتقال دهیم .

اکنون با مدیریت این اندوخته های علمی ، اطلاعات را بشکل نظام مند در اختیار اولین مربیان جوان و علاقه مند آپادانا قرار دادیم .

آگاهی ها و مهارت های ارزنده ای که طی بیست سال از طریق آزمایش و آموزش گردآوری شده اند و آموزشگاه سینمایی آپادانا با رویکرد کارآفرینی به تولید ثروت از طریق دانش و سرمایه فکری بدان می پردازد.

معیارهای اپادانا در تسهیم این سرمایه ی ارزشمند تربیت نسلی از پاسداران نیکی و دانایی بر اساس مدل کاربردی ،ارائه دانش درست به افراد درست در زمان درست می باشد.به امید موفقیت و سربلندی عزیزانمان .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *