اخبار داغ

ترامپ: رسانه خودم را ایجاد می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از هیل، بعد از آنکه توئیتر حساب کاربری شخصی دونالد ترامپ را مسدود کرد؛ وی انتقاد خود از بابت این موضوع را با استفاده از حساب کاربری ریاست‌جمهوری آمریکا مطرح کرد. در یک رشته توئیت انتقادی که البته بلافاصله از سوی توئیتر حذف شد، وی مسدود شدن […]

اشتراک گذاری
20 دی 1399
48 بازدید
کد مطلب : 18029

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از هیل، بعد از آنکه توئیتر حساب کاربری شخصی دونالد ترامپ را مسدود کرد؛ وی انتقاد خود از بابت این موضوع را با استفاده از حساب کاربری ریاست‌جمهوری آمریکا مطرح کرد.

در یک رشته توئیت انتقادی که البته بلافاصله از سوی توئیتر حذف شد، وی مسدود شدن حساب کاربری شخصی خود را محصول تبانی این پلتفرم اجتماعی و دموکرات‌هایی دانست که قصد ساکت کردن او و ۷۵ میلیون آمریکایی را دارند که به وی رای داده‌اند.

ترامپ در این باره نوشت: شاید توئیتر یک شرکت خصوصی باشد اما بدون تکیه به لطف دولت یعنی همان ماده ۲۳۰ (قانون حراست از ارتباطات) برای مدت طولانی دوام نمی‌آورد.

ماده ۲۳۰، شبکه‌های اجتماعی را از هرگونه مسئولیت حقوقی در قبال مطالب منتشر شده از سوی کاربرانشان مصون می‌دارد حال آنکه به ادعای ترامپ، این مسئله به ابزاری برای سوء استفاده و خاموش کردن صدای حزب جمهوریخواه در جریان انتخابات ۲۰۲۰ منجر شد.

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در ادامه ادعاهای خود با اشاره به اینکه توئیتر رسانه آزادی نیست، افزود: پیش بینی می‌کردم که چنین اتفاقی بیفتد. در حال مذاکره با چندین سایت دیگر هستیم و به زودی خبر بزرگی را اعلام می‌کنیم.

اما شاید مهمترین بخش از پیام‌های ترامپ آن قسمتی است که در آن از تلاش برای ایجاد پلتفرم رسانه‌ای خودش خبر داد.

وی در این باره نوشت: همزمان امکان ایجاد پلتفرم خودمان در آینده نزدیک را هم بررسی می‌کنیم. ما ساکت نخواهیم شد.

این در حالی است که پیشتر، هنگامی که ترامپ در جریان انتخابات ۲۰۲۰، از بابت پوشش رسانه‌ای «فاکس نیوز» شبکه خبری نزدیک به جمهوریخواهان، انتقاد کرد؛ گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه او به دنبال ایجاد رسانه‌ای است که منعکس کننده عقاید شخصی او باشد؛ آغاز شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *