اخبار داغ

۲۰ هزار درگاه سایت‌های قمار مسدود شدند

به گفته معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی تاکنون حدود ۲۰ هزار حساب و درگاه مرتبط با موضوع قمار و شرط‌بندی شناسایی و پس از صدور حکم قضایی مسدود شده‌اند. مهران محرمیان با اشاره به درگاه‌های بانکی که برای قمار و شرط‌بندی استفاده می‌شوند؛ می گوید: «این سایت‌ها هیچگاه به طور رسمی‌از طرف بانک به کاربران […]

اشتراک گذاری
26 آذر 1399
65 بازدید
کد مطلب : 14961

به گفته معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی تاکنون حدود ۲۰ هزار حساب و درگاه مرتبط با موضوع قمار و شرط‌بندی شناسایی و پس از صدور حکم قضایی مسدود شده‌اند.

مهران محرمیان با اشاره به درگاه‌های بانکی که برای قمار و شرط‌بندی استفاده می‌شوند؛ می گوید: «این سایت‌ها هیچگاه به طور رسمی‌از طرف بانک به کاربران برای انجام فعالیت قمار قرار نمی‌گیرد بلکه با درگاه‌ها، حساب‌ها و کارت‌های بانکی‌ای مواجهیم که توسط گردانندگان این سایت‌ها اجاره می‌شوند و مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند. یا اینکه افرادی که دارای کسب و کارهای کوچک هستند به طمع دریافت مبالغ بالا، حساب بانکی یا درگاه خود را در اختیار شبکه‌های قمار و شرط‌بندی قرار می‌دهند.»

او اعلام کرد که شناسایی هوشمند درگاه‌های مرتبط با قمار و شرط‌بندی نیز به تازگی عملیاتی شده است که از طریق تراکنش‌های بانکی آن‌ها را شناسایی می‌کند و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *