اخبار داغ

آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مخالف بازیکن خارجی هستم

آذری: مخالف که خرید بازیکن خارجی هستم مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره ادامه لیگ برتر اذعان داشت: من فکر می‌کنم اراده به برگزاری ادامه لیگ وجود دارد ولی اراده برای برگزاری و گرفتن مجوز و لحاظ نمودن اعضای فوتبال بحث‌های متفاوتی است. اولویت اصلی من این است که سلامتی مردم و بازیکنان حفظ شود. اگر […]

اشتراک گذاری
22 اردیبهشت 1399
155 بازدید
کد مطلب : 253

آذری: مخالف که خرید بازیکن خارجی هستم
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره ادامه لیگ برتر اذعان داشت: من فکر می‌کنم اراده به برگزاری ادامه لیگ وجود دارد ولی اراده برای برگزاری و گرفتن مجوز و لحاظ نمودن اعضای فوتبال بحث‌های متفاوتی است. اولویت اصلی من این است که سلامتی مردم و بازیکنان حفظ شود. اگر به واسطه برگزاری مسابقات اتفاقی بیفتد خودم را نمی‌بخشم. در این شرایط هر کسی دارد برای حق و حقوق باشگاه خودش تلاش می‌کند ولی نظر من این است که سلامتی مردم باید حفظ شود.
این عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: مجمع در اصلاح اساسنامه دخل و تصرفی ندارد و هئیت رئیسه دارند این اساسنامه را تدوین می‌کنند. هیچ‌کدام از اعضای مجمع، این اساسنامه را نخوانده‌اند. آقای نبی ابتدا نامه دادند که هر کسی پیشنهاد خودش را بدهد ولی این اتفاق نیفتاد. من روز اول براساس بند دو ماده ۳۰ اساسنامه پیشنهاد خودم را دادم ولی ما از صحت و سقم اینکه چقدر از پیشنهادات ما در اساسنامه لحاظ شده اطلاعی نداریم. آقایانی که در هیئت رئیسه هستند احساس می‌کنند افراد بالادستی اعضای مجمع هستند، در صورتی که این اعضای مجمع هستند که هیئت رئیسه را انتخاب می‌کنند.
وی افزود: علی دایی، علی کریمی و مهدوی‌کیا کجا هستند؟ آیا تا زمانی که این‌ها هستند، ما باید بیاییم در فوتبال مدعی رئیس فدراسیونی باشیم؟ من خودم را می‌گویم. اگر به این تحلیل برسم که شرایط مهیا است تا به فوتبال کمک کنم، به شرط اینکه چهره فوتبالی سرشناس تحصیل کرده‌ای نیاید این دفعه کاندید می‌شوم.آذری در پایان خاطرنشان کرد: کلیه مکاتبات و مسائلی که از طریق فدراسیون‌های بین‌المللی با فیفا انجام می‌شود با امضای دبیرکل‌های فدراسیون‌ها است و هیچ مکاتبه‌ای بدون امضای دبیرکل‌ها برای فیفا سندیت ندارد. اینکه فیفا الان حساس شده و به دنبال این است که خودش یک سری سندها را بگیرد ممکن است اتفاق بیفتد ولی من فکر نمی‌کنم کسی وجود داشته باشد که مسائل ما را به فیفا انتقال بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *