اخبار داغ

فولاد خوزستان درجام باشگاه آسیا رقیبی سرسخت برای تیم ها می باشد ،تساوی فولاد مقابل قهرمان باشگاه های آسیا

تساوی امیدبخش فولاد ایران مقابل قهرمان باشگاه‌های آسیاالسد با همه‌ی ستارگانش مقابل فولاد ایران متوقف شد تیم فولاد ایران که پس از شش سال دوری از جام باشگاه‌های آسیا، توانست با پبروزی چهار بر صفر مقابل العین امارات به مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها راه پیدا کند،‌ امشب در یک دیدار تماشایی و در حالی که […]

اشتراک گذاری
25 فروردین 1400
139 بازدید
کد مطلب : 44189

تساوی امیدبخش فولاد ایران مقابل قهرمان باشگاه‌های آسیا
السد با همه‌ی ستارگانش مقابل فولاد ایران متوقف شد

تیم فولاد ایران که پس از شش سال دوری از جام باشگاه‌های آسیا، توانست با پبروزی چهار بر صفر مقابل العین امارات به مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها راه پیدا کند،‌ امشب در یک دیدار تماشایی و در حالی که آخرین دیدار یک بر صفر پیش بود توانست،‌قهرمان جام باشگاه‌های آسیا را متوقف کند. در واقع می‌توان گفت: تیم کهکشانی السد قطر با ستارگانش از شکست مقابل فولاد ایران گریختند.

تیم فوتبال فولاد ایرانی در اولین دیدار از مرحله مقدماتی در ورزشگاه کینگ فهد شهر ریاض با قضاوت مسعود طفیلیه سوری در مقابل تیم متمول السد قطر که سال‌هاست ژاوی ستاره اسپانیایی را در راس کادر مربیگری خود دارد، قرار گرفت. دیداری که شاید پیش از بسیاری از کارشناسان روی کاغذ شانس برد تیم قطری نسبت به فولاد ایران را ۱۰‌ به یک می‌دانستند.

اما این همه‌ی ماجرا نبود و تیم یک دست هجومی فولاد ایران از همان ابتدای دیدار توپ و میدان را در اختیار داشت و شرایط به گونه‌ای بود که تیم السد قطر راهی به جز دفاع و دفع توپ نداشت. فولادیها در نیمه‌ای اول هرچه زندند به در بسته خوردند. مهم ‌ترین اتفاق این نیمه،‌ شوت تماشایی زبیر نیک‌نفس بود که اگر دروازه‌بان حریف لحظه‌ای غفلت می‌کرد، توپ زبیر در سه‌گوش دروازه‌ی السد آرام می‌گرفت.

با شروع نیمه‌ی دوم بازهم تیم فولاد ایران سراسر حمله بود و این تیم در دقیقه ۶۱ با ضربه‌ی سر زیبای کاپیتان پریرا مزد برتری را گرفت. السد قطر که همه‌چیز را از دست رفته می‌دید، سعی در جبران نتیجه داشت،‌ غافل از اینکه تیم فولاد خوزستان به حملات خود ادامه می‌دهد.

همه چیز برای یک پیروزی دلچسب آماده بود که تجربه بازیکنان السد قطر به دادشان رسید و در حالیکه همگان منتظر سوت پایان دیدار بودند،‌ بوعلام خوخی در دقیقه ۸۹ و در میان انبوهی از مدافعان فولاد بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان حفظ شد.

نکته‌ی که در این دیدار به چشم می‌خورد، بازی روان و یکدست شاگردان نکونام بود.

دیدار دو تیم النصر عربستان و الوحدات اردن دو تیم دیگر این گروه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
دیدارهای گروه چهارم جام باشگاه‌های آسیا به صورت متمرکز و به میزبانی عربستان برگزار می‌شود. تیم فولاد ایران شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ در دومین دیدار به مصاف الوحدات اردن می‌رود.

متین سیرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *