اخبار داغ

نتیجه نهایی ناامید کننده بود و برای بازیکنانم غمگینم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بلژیک با شکست ۲-۱ از ایتالیا به کار خود در یورو ۲۰۲۰ پایان داد و نتوانست به نیمه نهایی برسد. روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در پایان بازی گفت: نتیجه نهایی ناامید کننده بود و به خصوص برای بازیکنانم غمگینم. فکر نمی کنم شایسته حذف در یک چهارم نهایی بودیم. […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1400
208 بازدید
کد مطلب : 57761

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بلژیک با شکست ۲-۱ از ایتالیا به کار خود در یورو ۲۰۲۰ پایان داد و نتوانست به نیمه نهایی برسد.

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در پایان بازی گفت:

نتیجه نهایی ناامید کننده بود و به خصوص برای بازیکنانم غمگینم. فکر نمی کنم شایسته حذف در یک چهارم نهایی بودیم. تا به اینجا جام برای ما به خوبی پیش رفته بود و مهیای رسیدن به فینال بودیم و معتقدم بازیکنانم شایستگی های به مراتب بیشتری داشتند. امشب جدالی بین دو تیم بزرگ و خوب را شاهد بودیم و در نهایت یکی باید حذف می شد. متاسفانه تیم حذف شده ما بودیم.

نیمه اول ایتالیا بهتر از ما بود ولی نیمه دوم در اختیار ما قرار داشت. موقعیت های زیادی خلق کردیم و به مراتب زهردارتر از ایتالیا بودیم. نیمه اول نتوانستیم ایتالیا را به خوبی پرس کنیم ولی نیمه دوم بهتر کار کردیم و تیم برتر میدان بودیم.

بزرگترین مشکل ما در تمام کنندگی بود. ایتالیا تیم خوبی است و البته که باید عملکرد این تیم را ستایش کرد. وقتی دو گل عقب افتادیم و خیلی زود یک گل زدیم، شانس خوبی برای به تساوی کشاندن بازی پیدا کردیم و در مقاطعی از بازی این حس را داشتم که گل مساوی را خواهیم زد ولی امشب توپ نمی خواست وارد دروازه شود.

بازیکنانم به خوبی مبارزه کردند و تا دقایق پایانی این امید را داشتیم که بازی را برابر کنیم. ما شخصیت و ذهنیت بزرگ مان را نشان دادیم و فکر می کنم مردم بلژیک باید به این تیم افتخار کنند. برای مثال امشب کوین دی بروین با وجود اینکه مصدومیت داشت، ۹۰ دقیقه با تمام توان جنگید و دیگر بازیکنان نیز همینطور بودند. به همه شان افتخار می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *