اخبار داغ

فینالیست های یورو ۲۰۱۲ این بار در نیمه نهایی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم فوتبال ایتالیا با پیروزی دو بر یک مقابل بلژیک به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد. بازی در دقایق اول آرام دنبال می شد و بیشتر توپ در اختیار ایتالیا بود اما این بلژیکی ها بودند که در ضد حمله ها که به رهبری کوین دیبروینه طراحی می شد […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1400
141 بازدید
کد مطلب : 57575

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم فوتبال ایتالیا با پیروزی دو بر یک مقابل بلژیک به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

بازی در دقایق اول آرام دنبال می شد و بیشتر توپ در اختیار ایتالیا بود اما این بلژیکی ها بودند که در ضد حمله ها که به رهبری کوین دیبروینه طراحی می شد موفق شدند دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کنند ولی دوناروما ضربات دیبروینه و لوکاکو را به زیبایی دفع کرد.

در ادامه بارلا موفق شد گل اول ایتالیا را در دقیقه ۳۱ وارد دروازه کورتوآ کند. بعد از این گل بازهم توپ و میدان در اختیار ایتالیا بود که نهایتا اینسینیه در دقیقه ۴۲ با یک ضربه فنی و دیدنی توانست دروازه بلژیکی ها را باز کند تا اختلاف به دو گل برسد.

بلافاصله بعد از گل دوم بلژیکی ها در دقیقه ۴۵ صاحب یک پنالتی شدند و لوکاکو توانست گلزنی کند تا امید به اردوی بلژیکی ها برگردد.

در نیمه دوم بازهم لوکاکو دو بار فرصت داشت تا نتیجه را به تساوی بکشاند اما موفق به این کار نشد و حملات بلژیک ثمری نداشت تا ایتالیه با برتری دو بر یک راهی مرحله نیمه نهایی شود.

ایتالیه در مرحله نیمه نهایی به مصاف اسپانیایی می روند که قبل از این بازی در ضربات پنالتی توانستند سوئیس را حذف کنند.

رویارویی دو تیم فینالیست یورو ۲۰۱۲ نوید بخش بازی جذابی را در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *