اخبار داغ

بازیکنانم برابر بهترین تیم رنکینگ فیفا خارق العاده بودند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم ملی ایتالیا توانست روند شکست ناپذیری های متوالی اش با روبرتو مانچینی را ادامه داده و با پیروزی بر بلژیک به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ برسد و حریف اسپانیا شود. روبرتو مانچینی، در پایان بازی گفت: بازیکنانم برابر بهترین تیم رنکینگ فیفا خارق العاده بودند. ما به حداقل […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1400
182 بازدید
کد مطلب : 57753

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم ملی ایتالیا توانست روند شکست ناپذیری های متوالی اش با روبرتو مانچینی را ادامه داده و با پیروزی بر بلژیک به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ برسد و حریف اسپانیا شود.

روبرتو مانچینی، در پایان بازی گفت:

بازیکنانم برابر بهترین تیم رنکینگ فیفا خارق العاده بودند. ما به حداقل ها راضی نبودیم و می خواستیم به بهترین شکل ممکن بازی کنیم و به نیمه نهایی برسیم. این هم قانع کننده نیست و یک قدم دیگر تا فینال فاصله داریم. هدف ما از ابتدای رقابت ها قهرمانی بود و حالا دو بازی دیگر برای رسیدن به این مهم پیش رو داریم.

مانچینی در مورد دیدار با اسپانیا در نیمه نهایی گفت:

فعلا می خواهیم این پیروزی با ارزش را جشن بگیریم و سپس به اسپانیا فکر خواهیم کرد. الان وقت شادی است و دوست دارم به بازیکنانم این موفقیت را تبریک بگویم. آنها عالی بودند و اطمینان داشتم که به نیمه نهایی می رسیم. بازی بزرگی بود و خوشبینم برابر اسپانیا نیز همینقدر خوب کار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *