اخبار داغ

سفر استاندار خراسان رضوی به کلات ۴۱ مصوبه داشت

سفر روز گذشته استاندار خراسان رضوی به شهرستان کلات برای این شهر ۴۱ مصوبه در بخشهای مختلف به همراه داشت. به گزارش روز شنبه پایگاه خبری تجهیزنیوز بهبود آنتن دهی تلفن همراه و اتصال تلفن ثابت در نقاطی که با مشکل مواجه هستند، بهسازی وضعیت جاده و همچنین مصوباتی در خصوص آب و فاضلاب از […]

اشتراک گذاری
01 فروردین 1400
140 بازدید
کد مطلب : 37473

سفر روز گذشته استاندار خراسان رضوی به شهرستان کلات برای این شهر ۴۱ مصوبه در بخشهای مختلف به همراه داشت.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری تجهیزنیوز بهبود آنتن دهی تلفن همراه و اتصال تلفن ثابت در نقاطی که با مشکل مواجه هستند، بهسازی وضعیت جاده و همچنین مصوباتی در خصوص آب و فاضلاب از جمله مصوباتی است که هر کدام طی یک زمان بندی مشخص به انجام خواهد رسید.

همچنین دیروز در سفر محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی به کلات، هشت پروژه گازرسانی روستایی به ارزش ۱۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در این سفر یک زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستای رباط افتتاح و استاندار خراسان رضوی دستور لازم برای تکمیل سالن ورزشی نیمه تمام این روستا را صادر کرد و از مدیران ورزش و جوانان استان خواست این طرح ورزشی را تا هفته دولت سال ۱۴۰۰ تکمیل و آماده افتتاح کنند.

استاندار خراسان رضوی همچنین علاوه بر گفت و گو با مردم روستای رباط، با حضور در منزل شهید محمود بهبودی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت و گو کرد.

معتمدیان در پایان در جلسه‌ای با حضور مدیران استانی و شهرستانی شرکت کرد که در این نشست مصوبات لازم را به تصویب رسید.

بر اساس آخرین سرشماری رسمی جمعیت شهرستان کلات ۳۷ هزار نفر است که ۱۲ هزار نفر از این تعداد در ۲ شهر کلات نادر و زاوین و بقیه در ۴۹ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان سکونت داشته و یا زندگی عشایری دارند.

مرکز شهرستان کلات در ۱۵۸ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.

منبع:ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *