اخبار داغ

شهید عبدالحمید امیرکاوه: کارمان برای خدا و رضای خدا باشد

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ دانشجوی بسیجی، شهید عبدالحمید امیرکاوه در  ۱۹ اردیبهشت ۱۳۴۰ در نجف آباد – اصفهان چشم به جهان گشود. امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۱، سالگرد شهادت این شهید عزیز است. سن عبدالحمید موقع شهادت ۲۱ سال بود. جوانی که برای آینده‌اش آرزوهای زیادی داشت اما اعتقاد و باورش […]

اشتراک گذاری
17 اردیبهشت 1402
111 بازدید
کد مطلب : 154602

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ دانشجوی بسیجی، شهید عبدالحمید امیرکاوه در  ۱۹ اردیبهشت ۱۳۴۰ در نجف آباد – اصفهان چشم به جهان گشود.

امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۱، سالگرد شهادت این شهید عزیز است. سن عبدالحمید موقع شهادت ۲۱ سال بود. جوانی که برای آینده‌اش آرزوهای زیادی داشت اما اعتقاد و باورش به مکتب امام حسین (ع) باعث شد در مسیر حفظ اسلام در عملیات الی بیت‌المقدس – خرمشهر جانفشانی کند و نام و یادش جاودان بماند.

فرازی از وصیتنامه شهید عبدالحمید امیرکاوه:

«در راه اسلام و برپایی دین حق در جامعه، جان، هیچ مهم نیست؛ امام حسین (ع) و یاران‌شان و بهترین اصحاب او و بهترین فرزندان و بهترین انسان‌های روی زمین، به خاطر احیای دین حق، از جان خود گذشتند.

این یک مشخصه بارز اسلام است که فرد را آن‌طور می‌سازد که در راه هدف مقدس خود، بهترین سرمایه عمر، یعنی جان را خیلی آسان در راه او می‌دهد.

سخنی دارم با برادران خود و تمام کسانی که در هر گوشه‌ای از این کشور مشغول بکار هستند، و آن این است که سعی کنید تا آن‌جا که ظرفیت داریم و توان داریم، کارمان برای خدا و رضای خدا باشد، که در این صورت، دیگر هیچ غمی نداریم.»

هدیه به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و این شهید عزیز، فاتحه با صلوات.

دعای این شهید عزیز بدرقه زندگی‌مان
راهش پررهرو باد!

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *