اخبار داغ

فرماندار: هیچ عبادتی بالاتر از تامین معیشت کارگران و خانواده هایشان نیست

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از بام میبد، سید جمال سجادی پور در نشست هم اندیشی، همکاری وهماهنگی برنامه های هفته کار و کارگر در دفتر مدیریت شهرک صنعتی جهان آباد با قدردانی از صاحبان صنایع برای مورد توجه قرار مسائل و مشکلات کارگران و خانواده کارگران و همچنین مسایل فرهنگی اظهار کرد : […]

اشتراک گذاری
22 فروردین 1402
131 بازدید
کد مطلب : 154132

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از بام میبد، سید جمال سجادی پور در نشست هم اندیشی، همکاری وهماهنگی برنامه های هفته کار و کارگر در دفتر مدیریت شهرک صنعتی جهان آباد با قدردانی از صاحبان صنایع برای مورد توجه قرار مسائل و مشکلات کارگران و خانواده کارگران و همچنین مسایل فرهنگی اظهار کرد : اطلاع دارم که  بعضی از شما صنعتگران حساب هایتان را به بانک های قرض الحسنه منتقل کرده اید و از قبل آن به پرسنلتان وام می دهید که قابل تقدیر هست و امیدوارم همگی این رویه مبارک را در پیش گیرند.

نشست هم اندیشی، همکاری وهماهنگی برنامه های هفته کار و کارگر

وی با اشاره به برگزاری جشن و برنامه های شاد اجرا شده از سوی صاحبان صنایع افزود: بسیار پسندیده هست که شما برای کارگران و خانواده هایشان این برنامه ها را در دستور کار دارید و در مناسبت های مختلف آن را اجرا می کنید.

فرماندار میبد با برشمردن خدمات صنعت و صنعتگران در شهرستان گفت:به لطف صنعتگران، میبد شهر خیّری است و از این جهت از صنعتگران تشکر و قدردانی می نمایم.

سجادی پور همچنین از صاحبان صنایع خواست که چنانچه پرسنلی در این شرایط صاحب فرزند شد تسهیلات ویژه ای را برایش تدارک ببینند.

فرماندار میبد با اشاره به در پیش بودن هفته کار و کارگر،  اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته یادآور شد  و تشکیل این نشست ها را وسیله ای برای تبادل تجربیات دانست که واحد ها در اختیار یکدیگر قرار می دهند.

وی در ادامه صحبت های خود به موضوع مهاجرت نیز  اشاره نمود و گفت:در ذات توسعه، مهاجرت و مهاجرپذیری وجود دارد و از آن گریزی نیست به عنوان مثال الان شما در تهران از هر ده نفر اگر سوال کنید شاید دو نفرشان هم تهرانی اصیل نباشند هر کجا توسعه پیدا کرده است این مسایل وجود دارد.

وی به صنعتگران توصیه کرد به جای پذیرفتن بن بست و خارج کردن سرمایه هایشان از شهرستان، افق های جدید سرمایه گزاری را تعریف کنید و با حفظ عرق میبدی، سرمایه هایتان را در شهرستان نگه دارید.

فرماندار میبد در پایان سخنان خود به فعالیت های فرهنگی صنعتگران میبدی اشاره کرد و گفت:بخش عمده ای از گزارش فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در شهرستان که به استان ارایه می شود مربوط به کارکردصنعت هست و ازاین بابت از همکاری و هم دلی های  صورت گرفته میان صنعت، حجه الاسلام آقایی، مدیریت شهرک صنعتی جناب آقای ماندگاری، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و بسیج کارگری کمال تشکر را دارم.

حجت‌الاسلام آقایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این نشست با ابیان سخنانی با اشاره به منزلت کار و کارگر گفت: کارگر نزد خدا اعتبار خاصی دارد کارگران در نزد خداوند جهاد گر هستند.وی در ادامه با انتقاد از اینکه تاکنون به موضوع نخبگان کارگری پرداخته نشده پیشنهاد نمود تا کارگران نمونه در حوزه های مختلف در مساجد محل سکونت خود مورد تجلیل قرار بگیرند که آثار مثبت فراوانی در پی دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با تشکر از اقدامات خیری کارخانجات گفت:باید برنامه ریزی شود تا کارگر فقیری نداشته باشیم و چه خوب است که مدیران واحد های صنعتی رسیدگی به کارگران خود را که دچار مشکلاتی هم چون فقرو نداری، بیماری و… هستند را دراولویت قرار دهند.

حجه الاسلام آقایی در ادامه صحبت های خود بیان کرد:ما علاوه بر معیشت باید به موضوع دین و فرهنگ کارگر نیز توجه کنیم.

وی در ادامه از اجرای طرح هر کارخانه یک هیئت خبر داد که قرار هست به زودی در شهرستان اجرایی شود.او در پایان سخنان خود پیشنهاد کرد در روز قدس امسال هر کارخانه با پرچم و آرم شرکت خود در این مراسم شرکت کند.

نشست هم اندیشی، همکاری وهماهنگی برنامه های هفته کار و کارگر

روابط عمومی شهرک صنعتی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *