اخبار داغ

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه در منطقه محروم اندیکا

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، محمد جواد خلیلی امروز شنبه ۱۹ فروردین۱۴۰۲ در آیین بهره برداری از این مدرسه بیان کرد: این مدرسه با مشارکت گروه داروسازان ورودی سال ۱۳۶۸ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ساخته و تحویل داده […]

اشتراک گذاری
20 فروردین 1402
95 بازدید
کد مطلب : 154086

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، محمد جواد خلیلی امروز شنبه ۱۹ فروردین۱۴۰۲ در آیین بهره برداری از این مدرسه بیان کرد: این مدرسه با مشارکت گروه داروسازان ورودی سال ۱۳۶۸ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ساخته و تحویل داده شده است.

وی گفت: هزینه ساخت این مدرسه سه کلاسه ۱۷ میلیارد ریال بوده که خیر مبلغ ۲ میلیارد ریال آن را پرداخت کرده است.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان افزود: در این مدرسه ۵۰ دانش آموز مشغول به تحصیل خواهند شد و از نیکوکاران تقاضا داریم که در ساخت مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار بیش از پیش با این مجموعه همکاری کنند.

خلیلی اظهار داشت: یکی از پروژه هایی که در شهرستان محروم اندیکا در دست اقدام است برچیدن مدارس سنگی است که از خیران درخواست کمک در این مسیر را داریم.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی اظهار داشت: در سال گذشته ۲۹ کلاس درس در قالب ۱۴ مدرسه در شهرستان اندیکا با کمک خیران ساخته شده است و در حال حاضر ۳۳ مدرسه با ۵۹ کلاس درس در دست ساخت است.
در ۶ سال گذشته سه هزار و ۶۴۵ کلاس درس در خوزستان ساخته شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *