اخبار داغ

دهمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم

چهارشنبه بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ هر چیز،که در جستن آنی ،آنی  (در دانشگاه زایش علمی نمی بینیم! عصر حاضر، عصر خرد است وجنگ بر سر نخبه گی ست.به هر اندازه فکر می کنیم به همان اندازه متفاوت می شویم با شبیه سازی اثر بخشی را از انسان ها می گیریم.دانایی محدود ،تصمیمات مهم و وسیع!همواره […]

اشتراک گذاری
25 اسفند 1401
196 بازدید
کد مطلب : 153699

چهارشنبه بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۱

هر چیز،که در جستن آنی ،آنی 

(در دانشگاه زایش علمی نمی بینیم! عصر حاضر، عصر خرد است وجنگ بر سر نخبه گی ست.به هر اندازه فکر می کنیم به همان اندازه متفاوت می شویم با شبیه سازی اثر بخشی را از انسان ها می گیریم.دانایی محدود ،تصمیمات مهم و وسیع!همواره با تل انباری از کارها و وظایف و تعهدات انجام نشده مواجهیم) 

(اطلاعات و آمارهای اقتصادی ما می بایست محرمانه باشد.اقتصاد جبران؛ وقتی که اقدامی انجام می گیرد و اثری ایجاد می کند، چنانچه موجب برهم زدن نظم و موازنه گردد می بایست توازن و تعادل برقرار شود به عبارت دیگر متغیرها را تعدیل نماییم و نرمال سازی با رویکرد توسعه انجام شود.کسی که بورس را اداره می کند ،خودش معامله گرست!)

(بنیاد خانواده امروز بر چه اساسی است؟خصلت تربیت در جامعه کنونی چیست؟ مدیر کسی است که شجاعت تصمیمات سخت و شهامت دفاع از تخصص را داشته باشد.

مزدور فردی است که برای چاپلوسی،تظاهر،فرمانبرداری محض،اعتقاد به باورداشت های رییس،بت سازی و بت پرستی حقوق می گیرد .

بخش هایی از فرمایشات اساتید سخنران ،دکتر وحید حجتی نیکو،دکتر پدرام موسوی،دکتر اسرافیل شیرازی دردهمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم که در تهران ،دانشگاه علمی کاربردی توسعه کسب و کار _سبا_از ساعت ده لغایت ۱۳ با اجرای سرکار خانم ناهید خدادادی کارشناس ارشد حقوق و سخنرانی اساتید گرانقدر آقایان دکتر وحید حجتی نیکو با موضوعیت (بطالت اجتماعی) دکتر پدرام موسوی ،(اقتصاد جبران) و دکتر اسرافیل شیرازی (مدیر،مزدور) برگزار گردید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *