اخبار داغ

بارش برف و باران در ۲۷ استان/هشدار کولاک برف و آب‌گرفتگی معابر

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی و تقویت آن از بارش برف و باران در ۲۷ استان تا پنجشنبه خبر و نسبت به کولاک برف و آب‌گرفتگی معابر هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، […]

اشتراک گذاری
17 بهمن 1401
128 بازدید
کد مطلب : 152674

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی و تقویت آن از بارش برف و باران در ۲۷ استان تا پنجشنبه خبر و نسبت به کولاک برف و آب‌گرفتگی معابر هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی مناطق استان‌های فارس و بوشهر، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و فردا سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های خراسان شمالی ، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد بارش برف و باران و در استان‌های جنوبی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده استان‌های ساحلی دریای خزر را نیز در برمی‌گیرد. روز جمعه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *