اخبار داغ

شهردار اردبیل: تحقق رویای ۱۵ ساله/ احداث بازار جدید آهن‌فروشان با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی کلید خورد

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز، محمود صفری در پنجاه‌وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل، اظهار کرد: با رای قاطع اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و با انتخاب پیمان‌کار طرح‌، احداث بازار جدید آهن‌فروشان در خارج از محدوده شهری که یکی از مطالبات دیرینه کلان‌شهر اردبیل بود؛ به‌زودی آغاز می‌شود. وی با بیان […]

اشتراک گذاری
27 دی 1401
96 بازدید
کد مطلب : 152191

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز، محمود صفری در پنجاه‌وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل، اظهار کرد: با رای قاطع اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و با انتخاب پیمان‌کار طرح‌، احداث بازار جدید آهن‌فروشان در خارج از محدوده شهری که یکی از مطالبات دیرینه کلان‌شهر اردبیل بود؛ به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که با اجرای این طرح یکی از خواسته‌ها و مطالبات چندین ساله مردم تحقق می‌یابد و شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز به‌دنبال تحقق این موضوع بودند، افزود: بازار جدید آهن‌فروشان در قالب طرح مشارکتی و در زمینی به مساحت حدود ۳۸ هکتار در جاده کورائیم ایجاد و تحویل فعالان این صنف می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که پروژه فوق با اعتباری بالغ ۱۰۰۰ میلیارد تومانی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل از انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدود شهر، تنها پاسخ به مطالبات شهروندان و ایجاد زمینه‌های آرامش برای مردم است.

صفری با اشاره به این‌که طرح انتقال بازار آهن‌فروشان اردبیل نزدیک ۱۵ سال بود که اجرا نمی‌شود، بیان کرد: بازار جدید طی ۳ سال آتی احداث و به‌طور کامل در اختیار فعالان این صنف قرار می‌گیرد؛ کاهش آلودگی‌های بصری، صوتی و کاهش ترافیک از مزایای انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از شهر است‌.

وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم با عملیاتی شدن این طرح، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انتقال سایر مشاغل مزاحم به خارج از محدوده شهری نیز محقق شود.

منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *