اخبار داغ

از سوی مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران؛ دوره‌های آموزشی با محوریت مدیریت پسماند برگزار می‌شود

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ،مهدی خادم ثامنی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار کرد: مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران در راستای آموزش تخصصی در خصوص موضوعات مشمول این کنوانسیون‌ها، تاکنون دوره های مختلف تخصصی ملی و بین المللی را برگزار […]

اشتراک گذاری
24 دی 1401
85 بازدید
کد مطلب : 152149

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ،مهدی خادم ثامنی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار کرد: مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران در راستای آموزش تخصصی در خصوص موضوعات مشمول این کنوانسیون‌ها، تاکنون دوره های مختلف تخصصی ملی و بین المللی را برگزار کرده است که از آن جمله می توان به وبینارهای بین المللی “مدیریت پسماند پزشکی در هند” و “حذف آلاینده های آلی پایدار کشور مالدیو از طریق مدیریت صحیح مواد شیمیایی” و وبینارهای ملی “تکنولوژی حذف بو از سیستم‌های تصفیه پساب” و “استفاده از تکنولوژی نانوحباب در تصفیه پساب‌های شهری و صنعتی” که با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری برگزار گردید، اشاره کرد.

وی افزود: در همین راستا، این مرکز در نظر دارد مجموعه دوره‌های آموزشی با محوریت مدیریت پسماند را برای کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری ها و دهیاری ها و سایر کارشناسان و فعالان در حوزه‌های مختلف زیست‌محیطی به صورت رایگان برگزار نماید. دوره های این مجموعه از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ الی ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ و در ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران، خاطرنشان کرد: گواهی حضور در هر دوره آموزشی به صورت مجزا از طرف مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران صادر خواهد شد. همچنین در صورت شرکت افراد در حداقل ۱۰ دوره، علاوه بر گواهی هر دوره، گواهی دوره جامع مدیریت پسماند به دو زبان فارسی و انگلیسی از طرف این مرکز برای آنان صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است،علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره ها به آدرس اینترنتی https://bcrciran.ir/fa/2023/01/09/winterschoolfa و جهت شرکت در این دوره ها در ساعت اعلام شده به آدرس اینترنتی https://vc.sharif.edu/ch/bcrc-scrc-iran مراجعه نموده و به عنوان مهمان وارد سامانه شوند.

گفتنی است، این دوره ها در بستر اسکای روم برگزار خواهند شد

روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *