اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد: تجلیل رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل از کمیته امداد

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز؛ علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با اسفندیار هوشیار، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، گفت: امدادگران این نهاد همواره در کنار یاری‌رسانی به محرومان جامعه، نگاه ویژه‌ای در سایر امور خیرخواهانه دارند که کمک به بازسازی عتبات عالیات یکی از این امور است. وی با اشاره […]

اشتراک گذاری
18 دی 1401
97 بازدید
کد مطلب : 152085

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز؛ علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با اسفندیار هوشیار، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، گفت: امدادگران این نهاد همواره در کنار یاری‌رسانی به محرومان جامعه، نگاه ویژه‌ای در سایر امور خیرخواهانه دارند که کمک به بازسازی عتبات عالیات یکی از این امور است.

وی با اشاره به اینکه همکاران کمیته امداد استان اردبیل در ساخت پنج متر از صحن حضرت فاطمه‌الزهرا(س) در نجف اشرف مشارکت داشته است، بیان کرد: امدادگران نیک‌اندیش این نهاد بخشی از حقوق ماهیانه خود را به این امر اختصاص داده‌اند.

حسین‌نژاد به همکاری بیش از پیش امدادگران و مددکاران کمیته امداد استان با ستاد بازسازی عتبات و عالیات اشاره کرد و افزود: همچنان با جان و دل آماده همه نوع همکاری با این ستاد هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خواستار توسعه تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی شد و گفت: این امر سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر استان را ارتقا خواهد داد.

وی یکی از فعالیت‌های اساسی کمیته امداد را اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات عنوان کرد و افزود: این امر در قالب طرح‌های فرهنگی صورت می‌پذیرد که با کمک خیران و همیاری ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدواریم در این زمینه نیز گام‌های موثرتری برداشته شود.

در ادامه این دیدار، اسفندیار هوشیار، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با اشاره به اینکه همواره اردبیلی‌ها در کمک به بازسازی حرم‌های مطهر نقش بسزایی ایفا می‌کنند، بیان کرد: امدادگران کمیته امداد استان نیز در کنار دستگیری از فقرا و محرومان، در بازسازی عتبات عالیات اقدامات موثری را به انجام رسانیده‌اند.

وی با بیان اینکه برای افزایش جذب مشارکت‌های مردمی طرح‌ و ایده‌های جدیدی را به کار گرفته‌ایم، افزود: همکاری با کمیته امداد می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت گسترده‌تر خیران در امر بازسازی عتبات عالیات شود.

شایسته ذکر است: در پایان این دیدار، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با ارائه لوح سپاس و هدایای معنوی، از مشارکت همه‌جانبه مدیرکل و امدادگران کمیته امداد استان در بازسازی اماکن متبرکه تقدیر به عمل آورد.

منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *