اخبار داغ

برگزاری اولین همایش استانی شیوه های نوین سرمایه گذاری  غیر مستقیم در بورس و بازار سرمایه

عصر روز پنجشنبه مورخ  13 مرداد ، اولین همایش استانی شیوه های نوین سرمایه گذاری  غیر مستقیم در بورس و بازار سرمایه توسط مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل تنها مرکز  دارای مجوز برگزاری مقاطع تحصیلی دانشگاهی در رشته کاردانی و کارشناسی بورس و بازارهای مالی در استان اردبیل با همکاری کارگزاری آگاه […]

اشتراک گذاری
07 شهریور 1401
219 بازدید
کد مطلب : 149237

عصر روز پنجشنبه مورخ  13 مرداد ، اولین همایش استانی شیوه های نوین سرمایه گذاری  غیر مستقیم در بورس و بازار سرمایه توسط مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل تنها مرکز  دارای مجوز برگزاری مقاطع تحصیلی دانشگاهی در رشته کاردانی و کارشناسی بورس و بازارهای مالی در استان اردبیل با همکاری کارگزاری آگاه در استان اردبیل در محل سالن همایش های مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل برگزار گردید.  

در این همایش مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اربیل  آقای اسماعیل صبوری ضمن خیر مقدم به حاضران در همایش و آرزوی معاملاتی سودآور برای فعالان بازار بورس در کشور از علاقمندان به سرمایه گذاری های مطمئن در بازار بورس جهت ثبت نام در دوره های بلند مدت مقاطع کاردانی و کارشناسی بورس و نیز دوره های آموزشی کوتاه مدت مرکز که تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی و با ارایه گواهینامه های معتبر و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور برگزار می گردد دعوت نموده و از حاضران در همایش به عنوان سفیران تبلیغ و اطلاع رسانی وجود دوره های آموزشی معتبر و کاربرد محور یاد نمودند.

اسماعیل صبوری به ضررهای برخی فعالان بازار بورس در سالهای اخیر اشاره نموده و عدم آگاهی و اطلاع از ساز و کارهای بازار بورس و داشتن علم بورس را یکی از عوامل اصلی ضررهای اتفاق افتاده برشمردند. و وظیفه مراکز آموزش عالی به ویژه مراکز آموزش علمی کاربردی و مدرسین این مراکز را در ارتقای سطح علمی و آگاهی فعالان تمام عرصه های اقتصادی بویژه بازار پر ریسک بورس را خطیر برشمرده و از کلیه فعالان بازار بورس جهت بهره مندی از علم و تجربه اساتید دانشگاهی و فعالان خبره بازار بورس دعوت نمودند.

در ادامه همایش آقای جلیلی مدیر کارگزاری آگاه صندوق های کارگزاری و شیوه های نوین و مطمئن سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار بورس را معرفی نموده و آقای علیزاده از مدرسین خبره بازارهای مالی ریسک های حاکم بر بازارهای مالی ملی و بین المللی و راه های گریز از این ریسک ها را برای حاضران تشریح نمودند. و بر اهمیت و ضرورت آموزش برای ورود به عرصه فعالیت های بورسی و مالی تاکید نمودند.

در پایان همایش جلسه پرسش و پاسخ  برگزار گردیده و برای حاضران گواهینامه حضور در همایش صادر گردید. همچنین تعداد ۵ نفر از حاضران برای مقطع کارشناسی بورس در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل ثبت نام نمودند.

2 پاسخ به “برگزاری اولین همایش استانی شیوه های نوین سرمایه گذاری  غیر مستقیم در بورس و بازار سرمایه”

  1. فرهاد گفت:

    من خودم کاردانی و کارشناسی را اینجا خوندم. واقعا شغلی که دارم در سایه آموزش های این مرکز بوده . از همین جا دست تک تک اساتیدم را می بوسم.

  2. حسین گفت:

    واقعا فقدان سواد بورسی در کنار کلاهبرداری های سازمان بورس ایران ، مردم را با ضرر و زبان روبرو کرد .اگه به اندازه نیم در هزار سرمایه برای آموزش خرج میکردند ابن بلا سرشان نمی آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *