اخبار داغ

نشست جمع خوانی کودکان شهر یونسی در کتابخانه شهید علیپور برگزار شد

نشست جمع خوانی با محوریت هفته امر به معروف و نهی از منکر به همت کتابخانه عمومی شهید علیپورشهر یونسی(بخش یونسی) شهرستان بجستان برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، نشست جمع خوانی با محوریت هفته امر به معروف و نهی از منکر به همت کتابخانه عمومی شهید علیپور شهر یونسی(بخش […]

اشتراک گذاری
28 مرداد 1401
177 بازدید
کد مطلب : 148931

نشست جمع خوانی با محوریت هفته امر به معروف و نهی از منکر به همت کتابخانه عمومی شهید علیپورشهر یونسی(بخش یونسی) شهرستان بجستان برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، نشست جمع خوانی با محوریت هفته امر به معروف و نهی از منکر به همت کتابخانه عمومی شهید علیپور شهر یونسی(بخش یونسی) شهرستان بجستان برگزار شد.

مهندس عصمت پورحسین، مسئول کتابخانه عمومی شهید علیپورشهر یونسی (بخش یونسی) شهرستان بجستان گفت: از آنجا که اساس قیام امام حسین (ع) مسئله امر به معروف و نهی از منکر بود هفته اول محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شد.
وی افزود: از آنجایی که این امر یک وظیفه عمومی و امری واجب در بین مسلمانان است ، لذا این وظیفه ما است که به عنوان متولیان فرهنگی این مسئله را از همان کودکی در وجود افراد نهادینه کنیم.

در همین راستا، نشست جمع خوانی از کتاب «خوب، بد، کدامیک؟» اثر مژگان ملکی توسط جمعی از اعضای کودک کتابخانه عمومی شهید علیپور شهر یونسی برگزار شد.
قابل ذکر است شهر یونسی دارای آثار تاریخی شامل کاروانسرای شاه عباسی و پل بر روی رودخانه یونسی(کالشور) و آب انبار عهد صفوی و مقبره ای منسوب به حضرت یونس پیامبر(ص)می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *