اخبار داغ

وزارت راه و شهرسازی به بی‌برنامگی در ادارات کل استانی پایان دهد/تمام راه‌‎های ایذه و باغملک نا ایمن هستند

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس، با انتقاد از بی‌برنامگی وزارت راه و شهرسازی در ادارات کل استان‌ها و یادآوری اینکه تمام راه‌های حوزه انتخابیه‌اش نا ایمن هستند از مسئولان این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه خواست تا به تعهدات خود در جهت حفظ جان و مال مردم به درستی عمل کنند. […]

اشتراک گذاری
27 مرداد 1401
72 بازدید
کد مطلب : 148904

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس، با انتقاد از بی‌برنامگی وزارت راه و شهرسازی در ادارات کل استان‌ها و یادآوری اینکه تمام راه‌های حوزه انتخابیه‌اش نا ایمن هستند از مسئولان این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه خواست تا به تعهدات خود در جهت حفظ جان و مال مردم به درستی عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبداله ایزدپناه ، با بیان اینکه وضعیت راه‌ها در حوزه انتخابیه‌ام به یکی از موضوعات مهم حیاتی تبدیل شده است، گفت: به جرات می‌توان گفت که در هیچ نقطه از حوزه انتخابیه‌ام راه مناسب و استاندارد وجود ندارد و به عاملی برای بروز حوادث مختلف و ایجاد خسارات مالی و جانی در این منطقه تبدیل شده است و برغم اینکه تعداد زیادی جلسه از دولت گذشته تاکنون برای پیگیری این موضوع با مسئولان این وزارتخانه، ادارات کل مربوطه در استان و سازمان برنامه و بودجه داشته‌ام اما آنچه مدنظر بود هنوز محقق نشده است.

ما نمی‌توانیم بیش از این معطل بی‌برنامگی‌های وزارت راه و شهرسازی در ادارات کل استانی بمانیم

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز این پیام را به گوش مسئولان مربوطه می‌رسانم که ما نمی‌توانیم بیش از این معطل بی‌برنامگی‌های وزارت راه و شهرسازی در ادارات کل استانی بمانیم کمااینکه تعدادی از پروژه‌هایی که در ۲ ماه گذشته باید به سرانجام می‌رسیدند به دلیل عدم توجه و پیگیری مسئولان و مدیران استانی تعطیل شدند.

دفاتر فنی در ادارات کل استانی وزارت راه و شهرسازی از مهارت کافی برخوردار نیستند

وی تصریح کرد: متاسفانه دفاتر فنی در این ادارات از مهارت کافی برخوردار نیستند و اغلب طرح‌های مشاوران غیرقابل اجرا هستند و معاونان مدیران کل در حوزه راه و راهداری نیز بسیار ضعیف و کم رمق عمل می‌کنند کما اینکه پیمانکار یک مسیری تعیین می‌شود بعد معاون رییس جمهور پروژه را کلنگ‌زنی می‌کند سپس بعد از گذشت ۲ ماه به این بهانه که در طراحی اشتباه صورت گرفته است، تعطیل می‌شود و این موضوع تنها محدود به یک جاده هم نیست.

ایزدپناه در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: چنانچه وزارت راه و شهرسازی از این وضعیت خارج نشود و به وظیفه خود در حوزه راه به خوبی عمل نکند قطعا از ابزارهای نظارتی برای یادآوری تعهدی که نسبت به جان و مال مردم دارد، استفاده خواهم کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: البته لازم است به سازمان برنامه و بودجه هم یادآوری کنم که دامنه دید خود را گسترش دهد چرا که وضعیت تمام راه‌های استان خوزستان را با هم یکسان می داند و در شرایطی که حوزه انتخابیه‌ام به اندازه یک ششم استان خوزستان دارای راه است و اغلب راه‌های این منطقه کوهستانی و صعب العبور هستند تنها ۱۳ میلیارد برای ایمن‌سازی آنها تعیین می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بنده بعد از این قطعا روند متفاوتی برای پیگیری استانداردسازی راه‌های این منطقه در پیش خواهم گرفت و هر گونه کوتاهی در این زمینه را رسانه‌ای خواهم کرد و در این مسیر ذره‌ای از حق مردم کوتاه نخواهم آمد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *