اخبار داغ

کتاب سیستم‌های انتقال قدرت خودرو منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، صنعت خودروسازی با ورود فناوری های نوین و پیشرفته در حال توسعه روز افزون است. بر همین اساس دانشجویان و علاقه مندان به حوزه مهندسی  مکانیک خودرو برای شناخت پیشرفت های به وجود آمده باید آموزش‌های لازم را کسب نمایند؛ از این رو دانشگاه فنی و حرفه ای طبق ماهیت […]

اشتراک گذاری
16 مرداد 1401
225 بازدید
کد مطلب : 148551

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، صنعت خودروسازی با ورود فناوری های نوین و پیشرفته در حال توسعه روز افزون است. بر همین اساس دانشجویان و علاقه مندان به حوزه مهندسی  مکانیک خودرو برای شناخت پیشرفت های به وجود آمده باید آموزش‌های لازم را کسب نمایند؛ از این رو دانشگاه فنی و حرفه ای طبق ماهیت علمی و عملیاتی که در مجموعه آموزشی کشور عهده دار است با همکاری متخصصین حوزه مهندسی مکانیک خودرو کتابی را با عنوان سیستم های انتقال قدرت خودرو برای بهره مندی علاقه‌مندان به چاپ رسانده است. این کتاب مطابق با سرفصل های آموزش مکانیک خودرو تدوین شده و از جامع ترین کتب حال حاضر بخش انتقال  قدرت خودرو به شمار می آید.

مولفین این کتاب آرزومندند توانسته باشند با گامی هر چند کوچک، اهداف علمی و پژوهشی را به همراه دانش فنی با فعالیت های عملیاتی منطبق سازند.

باتشکر

مولفین کتاب سیستم های انتقال قدرت خودرو – انتشارات دانشگاه فنی و حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *