اخبار داغ

انجام ۲۴ ماموریت اورژانسی در سیلاب باغملک

مدیرشبکه بهداشت باغملک از انجام ۲۴ ماموریت در سیلاب این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جاوادان زاده گفت: در پی نامساعد بودن هوا و بارش باران‌های سیل آسا  در باغملک نیرو‌های با آمادگی کامل در تمام پایگاه‌ها موفق با انجام کلیه ماموریت‌هایی که با مرکز اورژآنس تماس گرفته شد، شدند. او […]

اشتراک گذاری
09 مرداد 1401
113 بازدید
کد مطلب : 148423

مدیرشبکه بهداشت باغملک از انجام ۲۴ ماموریت در سیلاب این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جاوادان زاده گفت: در پی نامساعد بودن هوا و بارش باران‌های سیل آسا  در باغملک نیرو‌های با آمادگی کامل در تمام پایگاه‌ها موفق با انجام کلیه ماموریت‌هایی که با مرکز اورژآنس تماس گرفته شد، شدند.

او می گوید: در  اوج ساعات بحران بارندگی و جاری شدن سیل موفق با انجام ۲۴ مورد ماموریت گردیدند که از این تعداد ۶ مورد انتقال مادر باردار، ۴ موردصاعقه زدگی، ۴ مورد بیمار تنفسی، ۲ مورد ضعف و بی حالی،  ۴ مورد افزایش فشار و عقرب گزیدگی و ۲ مورد تصادف به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیر شبکه بهداشت باغملک گفت: دو دستگاه از آمبولانس‌های این مرکز در گل و لای گیر کرده  و دچار نقص فنی شدند که با تلاش همکاران پس از رفع نقص اکنون در پایگاه آماده خدمت رسانی  هستند.

بارش‌های سیل آسای باران ناشی از ورود سامانه بارشی مونسون در مناطق شرقی خوزستان موجب طغیان رودخانه‌ها و ورود آن به مناطق مسکونی گشته که باغملک بزرگترین خسارت را تاکنون متحمل شده است.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۳۶۰۵۰۹۰۰۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *