اخبار داغ

تعطیلی اماکن گردشگری باغملک

فرماندارباغملک بیان کرد: اماکن گردشگری این شهرستان تا سه شنبه ۱۱ مرداد تعطیل هستند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بهروز فرج الهی اظهار داشت: تمام تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری شهرستان باغملک از چهارشنبه ۵ مرداد تا سه شنبه ۱۱ مرداد تعطیل شدند. فرماندار باغملک در ادامه این خبر گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی […]

اشتراک گذاری
06 مرداد 1401
128 بازدید
کد مطلب : 148324

فرماندارباغملک بیان کرد: اماکن گردشگری این شهرستان تا سه شنبه ۱۱ مرداد تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بهروز فرج الهی اظهار داشت: تمام تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری شهرستان باغملک از چهارشنبه ۵ مرداد تا سه شنبه ۱۱ مرداد تعطیل شدند.

فرماندار باغملک در ادامه این خبر گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص بارندگی در روز‌های آینده و جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان، نقاط گردشگری در شهرستان به دلیل پیش بینی خطرات احتمالی در زمان بارندگی تعطیل هستند.

فرج الهی افزود: شهرستان باغملک از نقاط گردشگری مهم استان می‌باشد که اغلب این نقاط در حاشیه رودخانه‌های فصلی و دائمی واقع شده اند که در صورت بارش باران و سیلاب رودخانه‌ها موجب بروز حوادث ناگوار می‌شود.

فرماندار شهرستان باغملک از تمام گردشگرانی که از نقاط مختلف استان خوزستان که قصد سفر به شهرستان باغملک را دارند خواست تا سه شنبه ۱۱ مرداد به این شهرستان سفر نکنند، زیرا تمام نقاط گردشگری تعطیل هستند و از ورود به این نقاط ممانعت می‌شود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۳۶۰۵۰۶۰۰۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *