اخبار داغ

بستر لازم برای ذبح بهداشتی دام و نذورات در عید قربان انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه  اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان،  دکتر فتوحی:  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه در عید قربان همه عوامل مرتبط بخصوص دامپزشکی نظارت خود را بر ذبح بهداشتی دام و نذورات خواهند داشت؛ گفت: همه دستگاه‌ها ملزم شدند نظارت خود را بر واحدهای تولیدی […]

اشتراک گذاری
19 تیر 1401
152 بازدید
کد مطلب : 147671

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه  اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان،  دکتر فتوحی:  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه در عید قربان همه عوامل مرتبط بخصوص دامپزشکی نظارت خود را بر ذبح بهداشتی دام و نذورات خواهند داشت؛ گفت: همه دستگاه‌ها ملزم شدند نظارت خود را بر واحدهای تولیدی و کنترل قیمت‌ها داشته باشند.
آقارضا فتوحی امروز شنبه ۱۸ تیرماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: بنا شد با توجه به عید قربان همه عوامل مرتبط بخصوص دامپزشکی نظارت کامل را بر ذبح نذورات داشته و بستر لازم برای قربانی دام با رعایت نکات بهداشتی انجام شود.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی مراکز خرید و قربانی دام معتبر، افزود: باتوجه به خطر بیماری‌های مشترک بین دام و انسان این موضوع باید به صورت ویژه از سوی متولیان بخصوص دامپزشکی پیگیری شود. همچنین بستر لازم برای کشتار بهداشتی دام در دیگر ایام سال از دیگری مواردی است که دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به آن اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: همه دستگاه‌ها ملزم شدند که بر واحدهای تولیدی بخصوص مواردی که به جهاد کشاورزی مربوط است نظارت داشته و قیمت‌ها را کنترل کنند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه تنظیم بازار تنها نباید بر روی بخشی تمرکز کند و باید در همه امور ورود کند، ادامه داد: مسئولان باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام و بستر را فراهم کنند تا ضمن جلوگیری از ضربه به تولید امنیت غذایی مردم تامین و از خسارات جلوگیری شود.

فتوحی عنوان کرد: پیگیری اختصاص سهمیه وارد کردن گاز کولر به استان به دلیل شرایط آب و هوایی گرم خوزستان و تعدیل کردن قیمت آن از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کدخبر: ۱۴۰۱۷۰۲۰۴۱۹۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *