اخبار داغ

آغاز عملیات تفکیک و تقویت شبکه برق روستاهای بخش غیزانیه اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، بخشدار غیزانیه اهواز گفت: عملیات تفکیک و تقویت شبکه برق در راستای پایدار شدن روستاهای دهستان غیزانیه بخش غیزانیه آغاز شد. حسن بوعذار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص اجرای این طرح افزود:در راستای تقویت فشار و پایدار شدن برق روستاهای دهستان غیزانیه در بخش غیزانیه […]

اشتراک گذاری
17 تیر 1401
184 بازدید
کد مطلب : 147629

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، بخشدار غیزانیه اهواز گفت: عملیات تفکیک و تقویت شبکه برق در راستای پایدار شدن روستاهای دهستان غیزانیه بخش غیزانیه آغاز شد.

حسن بوعذار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص اجرای این طرح افزود:در راستای تقویت فشار و پایدار شدن برق روستاهای دهستان غیزانیه در بخش غیزانیه عملیات تفکیک و تقویت شبکه برق امروز پس از پیگیری های مستمر بخشداری غیزانیه و جمعی از دهیاران و شوراهای اسلامی توسط برق منطقه یک اهواز آغاز شد.

وی با بیان اینکه تقویت فشار از ایستگاه مارون یک با اجرای سه خط آغاز شده است، ادامه داد: خط نخست مسیر غیزانیه به سمت زرگان، خط دوم از روستاهای نزهه و عوده به روستاهای طویله ها حلوه فای تا حلوه جامع، و خط سوم از مسیر روستاهای نمره سه تا عرب راشد اجرا می شود.

بخشدار غیزانیه اهواز ضمن تشکر از همکاری و زحمات عبداوی مدیریت برق منطقه ۱ اهواز گفت: تلاش بر این است برق دیگر مناطق بخش غیزانیه رفع شود.

بخش غیزانیه با دارا بودن بالغ بر ۲۵ هزارنفرجمعیت و ۸۵ روستا،بزرگترین بخش شهرستان اهواز به شمار می آید.

ک خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۱۷۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *