اخبار داغ

تلاشهای ماندگار دکتر رام شهردار سرعین ستودنی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز، توزیع عادلانه خدمات به عنوان یکی از برنامه های محوری دکتر رام شهردار سرعین با حمایت و همراهی اعضای محترم دوره ششم شورای شهر؛ مورد توجه قرار گرفته و باعث شده طرح های متعددی به مرحله اجرا در آید.در همین راستا؛ با اشاره […]

اشتراک گذاری
16 تیر 1401
172 بازدید
کد مطلب : 147572

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز، توزیع عادلانه خدمات به عنوان یکی از برنامه های محوری دکتر رام شهردار سرعین با حمایت و همراهی اعضای محترم دوره ششم شورای شهر؛ مورد توجه قرار گرفته و باعث شده طرح های متعددی به مرحله اجرا در آید.
در همین راستا؛ با اشاره به مطالبات چندین ساله شهروندان سرعین برای آغاز عملیات اجرایی خیابان عارف «شامل زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت» که از شریان‌های اصلی بافت سنتی شهر می باشد شهرداری اقدامات عملی خود را آغاز کرده است.
دکتر صاحبعلی رام شهردار سرعین در این خصوص گفت: از ابتدای آغاز به کار دوره جدید مدیریتی با همکاری شورای اسلامی شهر نسبت به شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در توسعه همه جانبه شهر، زیباسازی و همچنین ایجاد شادابی و نشاط برای شهر و شهروندان اقدام کرده است.
وی با اشاره به اقدامات فراوان مدیریت شهری در هشت ماهه گذشته با وجود مشکلات اقتصادی و مالی افزود: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و گردشگران پروژه خیابان عارف را با جدیت آغاز و سعی خواهیم کرد در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم.
وی افزود: عملیات اجرایی خیابان های جام جم و فن آوران هم که مسیر اصلی چندین اداره از جمله اداره آموزش فنی و حرفه ای، تبلیغات اسلامی، صمت، دارالقران و مدرسه شهید محرمی می‌باشد شروع شده است.
وی گفت این پروژه ها بطول ششصد متر و با اعتبار اولیه سی میلیارد ریال است و مسیر اصلی میدان عارف تا تقاطع کمربندی که بافت سنتی شهر و محلات عارف، عبدی آباد، آرامستان رضوان و تپه باستانی آناهیتا هم در این مسیر است.
شهردار سرعین با تاکید بر زیباسازی محیط شهر به عنوان یکی از عوامل مؤثر در ایجاد نشاط شهری، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت معابر در بسیاری از نقاط شهر، نصب و رنگ‌آمیزی پایه و تابلوهای شناسایی معابر و بسیاری از ادوات قابل رنگ‌آمیزی و احیا، اجرای جداول رفوژهای میانی بلوار و حاشیه بلوارها، نصب و تعمیر پایه چراغ‌های روشنایی در میادین و بوستان‌ها، ساخت و نصب المان‌های مختلف و آذین‌بندی شهر، حذف موارد زائد از جلوه بصری شهر، باز پیرایی بوستان‌ها و نصب نیمکت‌ها و وسایل جدید بازی کودکان، کاشت وسیع و مستمر درختچه و گل‌های فصلی و پاکسازی منظم و مداوم شهر از نخاله‌ها از دیگر اقدامات شهرداری سرعین در این مدت بوده است.
رام اضافه کرد: در طراحی شهری و اجرای کلیه برنامه‌ها و عملیات‌های اجرایی از ایده و طرح‌های خلاقانه کارشناسان و شهروندان استفاده می شود.
وی گفت: شهرداری سرعین با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نظرات شهروندان و کارشناسان مربوطه، برنامه‌ریزی مدونی را در سال جدید برای ایجاد توسعه عمرانی بیش از بیش و همچنین ایجاد نشاط در شهر و شهروندان در نظر گرفته است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف و اجرای دقیق و کامل طرح، در نشاط‌بخشی به کالبد شهر قدم مؤثری برداریم.
هممچنین برای نظرسنجی از میزان رضایتمندی شهروندان سرعین با تعدادی از آنها گفت وگو کردیم.
اکبر که ساکن شهر و در هسته مرکزی شهر سرعین سوپرمارکت دارد، می گوید: من بیش از ۴۰ سال است که ساکن سرعین هستم و در این سال ها شاهد فعالیت مدیران مختلف بوده ام.
وی در خصوص پروژه خیابان عارف بیان داشت: این پروژه اقدامی بسیار ارزنده برای اهالی سرعین بوده و باید از این بابت که شهرداری برای شهروندان دغدغه دارد، دست مریزاد گفت.
یکی دیگر از شهروندان هم گفت: شهردار سرعین همیشه برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به محلات و معابر مراجعه می کنند که این مایه مباهات شهروندان است.
او تاکید کرد با اقدامات ارزنده شهرداری سرعین، اعتماد خوبی میان شهروندان با شهرداری به وجود آمده است.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۱۶۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *