اخبار داغ

برگزاری تور خبری / اشتغال ۶۸۰۰ نفر محقق شده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری تایمازنیوز، رامین صادقی در جریان بازدید خبرنگاران از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل اظهار کرد: سبلان پارچه یکی از واحدهای تولیدی مدرن در استان اردبیل است که در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات مدیریتی با چالش‌های جدی و فراز و نشیب‌های […]

اشتراک گذاری
15 تیر 1401
161 بازدید
کد مطلب : 147521

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری تایمازنیوز، رامین صادقی در جریان بازدید خبرنگاران از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل اظهار کرد: سبلان پارچه یکی از واحدهای تولیدی مدرن در استان اردبیل است که در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات مدیریتی با چالش‌های جدی و فراز و نشیب‌های متعددی روبه‌رو بوده که در ۲ سال گذشته با دستور رییس وقت قوه قضائیه به صاحبان اصلی برگشت داده شد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر در مدیریت این مجموعه برخی مشکلات و نارسایی‌ها را شاهد بودیم ولی با حمایت و پیگیری استاندار اردبیل قرار شده شرکت حمایت از صنایع در مدیریت این کارخانه ورود پیدا کرده و به دور از تعدیل نیرو، زمینه اشتغال و افزایش تولید را به شکل مطلوب فراهم آورد که در ماه‌های آینده ثبات بیشتری را در این مجموعه تولیدی شاهد خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان آخرین وضعیت واحدهای تولیدی استان گفت: یک‌هزار و ۱۷۶ واحد صنعتی در استان اردبیل پروانه بهره‌برداری گرفتند که ۹۹۰ واحد از این تعداد با ظرفیت‌های متفاوت در حال فعالیت هستند.

صادقی افزود: برخی از این واحدها نظیر کارخانه سیمان با بیش از صد درصد ظرفیت در حال فعالیت بوده و برخی از واحدها نیز تا ۳۰ درصد ظرفیت تولید خود را انجام می‌دهند.

وی از اجرای ۲۷۰ طرح صنعتی پیشران در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌های صنعتی با پیشرفت ۲۰ تا ۹۵ درصد در حال اجراست که تا پایان سال ۱۴۰۲ شاهد بهره‌برداری از این طرح‌های پیشران و اشتغال‌آفرین خواهیم بود.

صادقی اضافه کرد: با بهره‌برداری از ۲۷۰ طرح پیشران صنعتی در استان فرصت اشتغال برای ۱۵ هزار نفر فراهم می‌آید تا ما حرکت مؤثری را از سمت صنایع کوچک به سمت صنایع متوسط و بزرگ شاهد باشیم.

در این بازدید خبرنگاران از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان با رویکرد دانش‌بنیان و تولید محصولات صنعتی برجسته بازدید کرده و در جریان روند توسعه صنعتی استان قرار گرفتند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۱۵۰۰۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *