اخبار داغ

حضور چهار گیلانی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام، با نظر کمیته فنی انجمن پاورلیفتینگ نفرات اعزامی به رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا مشخص شدند که سه ورزشکار و یک مربی نیز از گیلان در این دوره از رقابتها، حضور خواهند  یافت. بر اساس اعلام این کمیته ، بابک پرمون ، محمدحسن مردان […]

اشتراک گذاری
23 خرداد 1401
120 بازدید
کد مطلب : 146542

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام، با نظر کمیته فنی انجمن پاورلیفتینگ نفرات اعزامی به رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا مشخص شدند که سه ورزشکار و یک مربی نیز از گیلان در این دوره از رقابتها، حضور خواهند  یافت.

بر اساس اعلام این کمیته ، بابک پرمون ، محمدحسن مردان هریس و مرتضی دژآلود سه ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه تیم ملی، در رقابتهای پاورلیفتینگ ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا در کشور هندوستان حضور می‌یابند.

همچنین حسن کدیور مربی باسابقه استان گیلان نیز که سالها در تیمهای ملی فعالیت می‌کند ، به عنوان یکی از مربیان تیم ملی پاورلیفتینگ انتخاب شد تا به همراه این تیم در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یابد و ملی پوشان را هدایت کند.

رقابتهای پاورلیفتینگ ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا با حضور زبده‌ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن از روز ۲۶ خرداد ماه جاری در هندوستان آغاز می‌شود که ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات به مدت یک هفته با هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیات بدنسازی، پرروش اندام و پاورلیفتینگ گیلان نیز در خصوص دعوت چهار گیلانی به مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت آمادگی هر سه ورزشکار گیلانی عضو تیم ملی پاورلیفتینگ مناسب است و امیدواریم که این ورزشکاران در رقابتهای قهرمانی آسیا به همراه سایر ملی‌پوشان، مدال‌های رنگارنگی را کسب کنند.

دانیال خاتمی‌فر خاطرنشان کرد: از سوی دیگر گیلان نیز یکی از قطب‌های برتر این رشته ورزشی در کشور محسوب می‌شود و همواره ورزشکاران این استان در قالب تیمهای ملی، عناوین و مدال‌های ارزشمندی را کسب می‌کنند و هم‌اینک نیز بابک پرمون، محمدحسن مردان هریس و مرتضی دژآلود از گیلان به عنوان ورزشکار و حسن کدیور به عنوان مربی، به عضویت تیم ملی پاورلیفتینگ درآمدند تا به همراه این تیم در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یابند.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۲۳۰۰۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *