اخبار داغ

بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از دادگستری شهرستان گتوند

رئیس کل دادگستری خوزستان در سفر به شهرستان گتوند، با مدیران و کارکنان قضایی این حوزه قضایی دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، دکتر علی دهقانی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این دادگستری، بررسی محتویات برخی از پرونده‌های شعب دادسرا، دادگاه و اجرای احکام مدنی و کیفری و همچنین گفتگو با مراجعه کنندگان، […]

اشتراک گذاری
10 خرداد 1401
152 بازدید
کد مطلب : 146214

رئیس کل دادگستری خوزستان در سفر به شهرستان گتوند، با مدیران و کارکنان قضایی این حوزه قضایی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، دکتر علی دهقانی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این دادگستری، بررسی محتویات برخی از پرونده‌های شعب دادسرا، دادگاه و اجرای احکام مدنی و کیفری و همچنین گفتگو با مراجعه کنندگان، در جلسه مدیران قضایی و قضات این شهرستان شرکت کرد.
وی در این نشست ضمن تاکید بر اتقان آرای صادره، از قضات خواست تا نسبت به تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق، اهتمام بیشتری داشته باشند.
دکتر دهقانی همچنین با اشاره به ضروررت تکریم ارباب رجوع، گفت: استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی، بهره‌مندی از داوری‌های تخصصی و میانجی‌گری و اجرای برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی، نقش چشمگیری در کاهش ورودی پرونده‌های قضایی دارد که باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۰۱۰۰۰۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *