اخبار داغ

کشف کالاهای احتکارشده در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف کالاهای اساسی و موادغذایی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، سرهنگ حسین احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی ارزاق عمومی و […]

اشتراک گذاری
08 خرداد 1401
81 بازدید
کد مطلب : 146164

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف کالاهای اساسی و موادغذایی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، سرهنگ حسین احمدی در تشریح این خبر بیان داشت:

در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی ارزاق عمومی و مواد غذایی از قبیل تن ماهی، رب و ماکارانی در انبار یک خانه مسکونی در یکی از مناطق شهرستان کاشمر توسط فردی سودجو، پی گیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی به همراه ماموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و محل موردنظر را شناسایی و در بازرسی از این مکان مقدار قابل توجهی کالاهای اساسی و موادغذایی را کشف کردند.

سرهنگ احمدی با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۰۸۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *