اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از نمایشگاه صنعت نفت تهران بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از نمایشگاه صنعت نفت تهران بازدید کرد. مهندس علیرضا دانشی گفت: در این نمایشگاه بستری مناسب ایجاد شده است تا در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین زمینه همکاری های بیشتر فراهم آید تا با تسهیم دانش و بهره گیری از توان فنی دارندگان فن آوری […]

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1401
181 بازدید
کد مطلب : 145519

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از نمایشگاه صنعت نفت تهران بازدید کرد.

مهندس علیرضا دانشی گفت: در این نمایشگاه بستری مناسب ایجاد شده است تا در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین زمینه همکاری های بیشتر فراهم آید تا با تسهیم دانش و بهره گیری از توان فنی دارندگان فن آوری های نوین، تولید پایدار را در راستای دست یابی به اهداف خرد و کلان صنعت نفت تحقق بخشیم.
وی افزود: حمایت از طرح ها و پیشنهادات شرکت های دانش بنیان بیش از پیش در دستور کار قرار خواهد داشت چراکه رسیدن به جایگاه کنونی و خواتکایی موجود، نتیجه تعامل خوب بین مناطق نفتخیز جنوب و بخش دانشگاهی، دانش بنیان و فعالان عرصه ی ساخت داخل است.
علاوه بر بازدید مهندس دانشی از دستاوردهای شرکت های برتر دانش بنیان، انعقاد چند قرارداد همکاری و تفاهمنامه، برگزاری نشست های تخصصی با سازندگان و شرکت های دانش بنیان، از اهم برنامه های شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۲۵۰۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *