اخبار داغ

زمین گیر شدن ۲ قاچاقچی مواد مخدر در کاشمر

به گزارشپایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری دو قاچاقچی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با استفاده از قانون به کارگیری سلاح در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین احمدی در گفت ‌و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس […]

اشتراک گذاری
17 اردیبهشت 1401
167 بازدید
کد مطلب : 145262

به گزارشپایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری دو قاچاقچی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با استفاده از قانون به کارگیری سلاح در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی در گفت ‌و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر کاشمر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مه ولات به کاشمر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و‌ گریز ماموران انتظامی با همکاری پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه موفق شدند خودرو پراید را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو مقدار سه کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

احمدی با اشاره به تحویل دو متهم به مراجع قضایی یادآوری کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ اخبار موردنظر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۱۷۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *