اخبار داغ

جابجایی ۶ دکل حفاری و ۱۷ میلیون لیتر سوخت در راستای پشتیبانی از تولید

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید گفت: ۶ دکل حفاری توسط ناوگان عملیات ترابری سنگین این مدیریت جابجایی شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مهندس امیر بصیری با تشریح عملکرد این مدیریت در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ افزود: در این مدت علاوه بر […]

اشتراک گذاری
10 اردیبهشت 1401
56 بازدید
کد مطلب : 145062

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید گفت: ۶ دکل حفاری توسط ناوگان عملیات ترابری سنگین این مدیریت جابجایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مهندس امیر بصیری با تشریح عملکرد این مدیریت در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ افزود: در این مدت علاوه بر جابجایی دکل‌ها که متعلق به مناطق نفتخیز جنوب بوده، ۱۷ میلیون لیتر سوخت نفت گاز دکل‌های حفاری و لوله مغزی سیار نیز از سوی این مدیریت حمل و ارسال شد.

وی گفت: همچنین ارسال بیش از ۹۵۰۰ تن لوله جداری و حدود ۴۶ هزار تن مواد شیمیایی به دکل های حفاری و دستگاه های لوله مغزی سیار و تامین و ارسال بیش از ۵۳ میلیون لیتر آب آشامیدنی و آب خام دکل های حفاری، دستگاه های لوله مغزی سیار و تاسیسات شرکت نفت و گاز مارون از دیگر فعالیت های این مدیریت در نیمه دوم سال گذشته محسوب می شود.

مهندس بصیری ادامه داد: در ۶ ماه دوم سال گذشته خدمات ارائه شده در واحد ماشین آلات سیار ساختمانی شامل انواع دستگاه های راهسازی و بالابرنده، کمپرسور هوا، موتور جوش و مولد برق به واحدهای ستادی و شرکت های بهره برداری نفت و گاز تابعه ۱۷۱۱ دستگاه بوده است.

وی افزود: همچنین بخش عملیات ویژه خطوط لوله شامل تعمیرات هات تپ، بورینگ و لوله‌‌بُر۱۲۹دستگاه به شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خدمات ارائه شده است.

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید گفت: در این مدت افزون بر ۷۲۲۲۷۴ نفر هزار جابجایی کارکنان واحدهای بهره‌برداری، خانوادگی و مدارس انجام شد و ۵۲۹ دستگاه خودرو به اردوهای دانش‌آموزی، راهیان نور و مناسبت‌های مختلف اختصاص یافت.

مهندس بصیری انجام۱۰۲۳۴ مورد تعمیرات اضطراری و تعمیرات عمومی، ۱۵۲۸۵ مورد تعمیرات بازرسی فنی دوره ای خودروها و ماشین آلات، ۱۲۰۵۴ مورد بازرسی فنی دوره‌ای خودروهای شرکتی و استیجاری، ۹۷۴۵ مورد انجام تعمیرات عمومی و ۱۹ مورد بازسازی کامل خودروها را از فعالیت های این مدیریت در مدت پیش‌گفته عنوان کرد.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۲۱۰۰۰۲۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *