اخبار داغ

در سال ۱۴۰۰ انجام پذیرفت؛ تبدیل وضعیت استخدامی ۷۱ نفر از کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تبدیل وضعیت ۷۱ نفر از کارکنان این اداره‌کل که دارای شرایط تبدیل وضعیت بودند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ارمغان شهر،  حشمت‌اله میرمعنایی سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول […]

اشتراک گذاری
18 فروردین 1401
134 بازدید
کد مطلب : 144014

سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تبدیل وضعیت ۷۱ نفر از کارکنان این اداره‌کل که دارای شرایط تبدیل وضعیت بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ارمغان شهر،  حشمت‌اله میرمعنایی سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ و در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی مدارک و مستندات ۷۸ نفر از کارکنان این اداره‌کل که دارای شرایط تبدیل وضعیت بودند پس از انجام مراحل اداری و انجام استعلامات مربوطه در سامانه کارمند ایران بارگذاری شد.  

 وی افزود: از این تعداد شماره مستخدم ۷۱ نفر نهایی و مورد تایید قرار گرفت که احکام تبدیل وضعیت آنان نیز صادر شد.  

 سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: از مجموع کارکنانی که احکام تبدیل وضعیت آنان صادر شده است، ۵۴ شماره مستخدم مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی و ۱۷ شماره مستخدم مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران به رسمی قطعی بوده است.  

 وی اذعان داشت: پیش بینی می‌شود شماره مستخدم ۷ نفر از کارکنان ایثارگر که تاکنون نهایی نشده است پس از رفع ایرادات و تکمیل مدارک تا پایان اردیبهشت نهایی و صادر شود.  

 میرمعنایی با اشاره به اینکه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز با اصلاحاتی تصویب و ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و شرکتی ایثارگر که از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن حقوق و مزایا دریافت می‌کنند در حال پیگیری بوده و در صورت حصول نتیجه اقدام متناسب در این خصوص انجام می‌پذیرد.  

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۱۸۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *