اخبار داغ

عملیات اجرایی احداث پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای کارگر آغاز شد

طی مراسمی با حضور جمعی از نمایندگان کانونهای کارگری و بازنشستگی عملیات اجرای ساختمان پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای کارگر آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ساباط؛ طی مراسمی با حضور جمعی از نمایندگان کانون‌های کارگری و بازنشستگی عملیات احداث  پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای کارگر در […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1401
193 بازدید
کد مطلب : 143880

طی مراسمی با حضور جمعی از نمایندگان کانونهای کارگری و بازنشستگی عملیات اجرای ساختمان پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای کارگر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ساباط؛ طی مراسمی با حضور جمعی از نمایندگان کانون‌های کارگری و بازنشستگی عملیات احداث  پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای کارگر در فضای خارج از بیمارستان و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر‌مربع آغاز شد.

بنابر این گزارش؛ حامد هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اعلام اینکه این پلی کلینیک در پنج طبقه با زیربنای ۵۰۰۰ متر‌مربع احداث خواهد شد؛ افزود: اعتبار پیش بینی شده برای احداث این پروژه ۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه جداسازی پلی‌کلینیک از ساختمان اصلی بیمارستان یک امر ضروری برای خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان است گفت مدت زمان اجرای این پروژه ۲۷ ماه پیش بینی شده است که امیدواریم تا قبل از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

هاتفی ادامه داد: این مرکز  دارای کلینیک های تخصصی پزشکان و همچنین واحدهای پاراکلینیکی رادیولوژی سونوگرافی آزمایشگاه داروخانه و نظایر آن خواهد بود. وی تاکید کرد: به جهت نیاز مبرم بیمه شدگان استان به دستگاه MRI رایزنی‌هایی جهت اضافه شدن این دستگاه به پلی کلینیک شده است که انشاالله شاهد راه اندازی آن در زمان بهره برداری مرکز باشیم.

وی در پایان با اشاره به آغاز احداث درمانگاه شهرستان مهریز در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ گفت: توسعه اورژانس بیمارستان و احداث فضای مناسب برای درمانگاه شبانه روزی قائمیه و پلی کلینیک شهرستان میبد از برنامه های آینده مدیریت درمان استان است.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۱۵۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *