اخبار داغ

عدم حضور شرکت های بزرگ صنعت فولاد در نمایشگاه فولاد دهن کجی به افکار عمومی استان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز و به نقل از گلبانگ زاگرس، دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در حالی به کار خود پایان داد که شاهد عدم حضور برخی شرکت های بزرگ صنعت فولاد مستقر در استان خوزستان بودیم! شرکت هایی همچون: فولاد […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1400
74 بازدید
کد مطلب : 143481

به گزارش پایگاه خبری تجهیز و به نقل از گلبانگ زاگرس، دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در حالی به کار خود پایان داد که شاهد عدم حضور برخی شرکت های بزرگ صنعت فولاد مستقر در استان خوزستان بودیم!

شرکت هایی همچون: فولاد اکسین خوزستان، لوله سازی اهواز ، نورد کاویان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران ، فولاد اروندخرمشهر،فولاد روهینا،نورد و لوله اهواز و …. که همواره در نمایشگاه های صنعت فولاد در تهران و یا جزیره کیش حضور دارند ، چگونه است که علی رقم دعوت رسمی متولیان برگزاری نمایشگاه بدون حتی کوچکترین پاسخی در یک نمایشگاه در منطقه خویش حاضر نمی شوند ؟!

به اعتقاد نگارنده این عدم حضور ، دهن کجی این شرکت ها و کارخانجات به افکار عمومی است ، زیرا حضور مدیران این واحدهای صنعتی در چنین وعده گاه هایی یقینا می بایستی با پاسخ هایشان در خصوص عملکرد خود در برابر پرسش رسانه های واقعی به عنوان نماینده افکار عمومی قرار می گرفتند .
پرسش هایی که هیچگاه در تهران و یا جزیره کیش و یا حتی در اصفهان و کرمان از آنها بعمل نخواهد آمد اما بی تردید در برابر رسانه های هوشمند خوزستانی می بایستی جوابهای قانع کننده ای داشته باشند.
سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز، حمیدیه ، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه صنعت فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص چرایی عدم حضور این شرکت ها در نمایشگاه صنعت فولاد در اهواز گفت :
یکسری دست ها، نغمه ها و قلم هایی در استان وجود دارند که می‌خواهند حوزه‌های مختلف را قطب بندی کنند؛ به ویژه در صنعت.وی افزود؛ اینگونه نیست که بنده به عنوان نماینده مجلس، از یک شرکت جانبداری کنم و از شرکت دیگر جانبداری نکنم. دوقطبی کردن و دو جانبه کردن فعالیتهای صنعتی حتی در سایر حوزه‌ها هم مانند سیاسی اجتماعی فرهنگی صحیح نیست.
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه انتقادات و گلایه های در حوزه صنعت به ویژه صنعت فولاد وجود دارد اما این که یک نماینده مجلس در نمایشگاه حضور یابد  و فعال اقتصادی یا یک شرکت صنعتی در این نمایشگاه حضور نداشته باشد؛ محل سوال است. شان نمایندگی بالاتر از این است و همه ما باید از شرکت هایی که در این رویداد حضور پیدا نکردند مطالبه و سوال داشته باشیم. چرا که شرکت در نمایشگاه ها و رویداد های استانی اولی تر است.
حسینی با بیان اینکه حضور ما نمایندگان در نمایشگاه های سراسر کشور مشوق و حامی صنایع استانی است، افزود: در تقسیم بندی هایی که رقابت های ناسالم و نادرست در حوزه ی صنعت و سایر حوزه ها وجود دارد به عنوان نماینده و خادمین مردم سوگیری به نفع شرکت خاص جانبداری نخواهیم داشت. همه شرکت های فولادی و صنایع استان در خوزستان باید در هرگونه فعالیت و نمایشگاهی که در استان وجود دارد شرکت کنند.

در پایان در خصوص برگزاری نمایشگاه صنعت فولاد از کلیه متولیان امر اعم از مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و دکتر رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان بابت برگزاری این نمایشگاه کمال تقدیر و تشکر می نماییم .

همچنین از مابقی صنایع بزرگ استان همچون پتروشیمی ، صنایع دستی ، صنعت گردشگری ، نفت و … نیز انتظار میرود تا با برگزاری نمایشگاه علاوه بر ارائه عملکرد آخرین دستاوردهای خود ، پاسخگوی رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی باشند .


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۲۴۰۰۱۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *