اخبار داغ

تامین ۲ هزار و ۸۰۰ تن سیب و پرتقال برای عرضه در بازار استان خوزستان مصوب شد

مدیر تعاون روستایی استان خوزستان با بیان این مطلب که در کارگروه استانی تامین و توزیع میوه شب عید، تامین ۲ هزار و ۸۰۰ تن سیب و پرتقال برای عرضه در بازار استان مصوب شد گفت: رضایتمندی و تکریم شخصیت والای هم استانی های عزیز خوزستانی اولویت نخست این مدیریت است. به گزارش پایگاه خبری […]

اشتراک گذاری
15 اسفند 1400
79 بازدید
کد مطلب : 143008

مدیر تعاون روستایی استان خوزستان با بیان این مطلب که در کارگروه استانی تامین و توزیع میوه شب عید، تامین ۲ هزار و ۸۰۰ تن سیب و پرتقال برای عرضه در بازار استان مصوب شد گفت: رضایتمندی و تکریم شخصیت والای هم استانی های عزیز خوزستانی اولویت نخست این مدیریت است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد امین معین راد مدیر تعاون روستایی استان با بیان این مطلب که کار خرید و تامین میوه شیب عید به صورت کشوری در حال انجام است اظهار کرد: در این زمینه و به موازات فعالیت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، کارگروه استانی تامین و توزیع میوه شب عید تشکیل شد.

وی افزود: در این کارگروه تامین ۲ هزار و ۸۰۰ تن میوه و ذخیره آن در سردخانه برای عرضه در بازار استان تصویب شد که در این راستا تامین ۲ هزار تن پرتقال از نوع والنسیا و تامسون و ۸۰۰ تن سیب قروز و زرد در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

معین راد در ادامه با بیان این مطلب که عمده میوه مصوب شده در سردخانه های استان ذخیره شده است تصریح کرد: از کل ۲ هزار تن پرتقال مصوب شده برای توزیع در بازار استان تا کنون یک هزار و ۵۰۰ تن در سردخانه ها ذخیره شده و ۸۰۰ تن سیب نیز در حال تکمیل است.

وی میزان تامین میوه شب عید سال گذشته را یک هزار و ۸۰۰ تن عنوان و اظهار کرد: این میزان امسال به ۲ هزار و ۸۰۰ تن ارتقاء یافته است.

مدیر تعاون روستایی استان خوزستان همچنین یادآور شد: میوه شب عید در استان در جایگاه های ویژه و قابل تشخیص عرضه خواهد شد که تعداد این جایگاهها با توجه به برش جمعیتی هر شهرستان مشخص خواهد شد.
معین راد با بیان این مطلب که بیش از ۱۵۰ غرفه و جایگاه برای عرضه میوه در استان راه اندازی خواهد شد گفت:

عرضه و توزیع میوه در این جایگاهها طبق مصوبات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ۲۵ اسفند ماه سال جار آغاز و تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت که با توجه به دستور مدیر عامل سازمان مرکزی شرایط بازار و رفاه حال هم استانی های عزیز آمادگی لازم برای توزیع زودتر از تاریخ اعلام شده وجود دارد.

معین راد بیان داشت: در حال حاضر دو سردخانه در اهواز و یک سردخانه در دزفول در امر ذخیره سازی میوه شب عید مشارکت دارند که در حال رایزنی برای افزودن یک سردخانه دیگر به این ظرفیت هستیم.

وی با بیان این مطلب که طرح تامین و توزیع میوه شب عید با هدف رضایتمندی و رفاه حال هم استانی های عزیز اجرایی می شود عنوان کرد: تکریم شخصیت والای هم استانی های عزیز در اولویت بوده و باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی در خاتمه ضمن اشاره به راه اندازی سامانه بازرگام در استان تصریح کرد: این سامانه با هدف صرفه جویی در زمان، هزینه و کاهش ترددهای غیرضروری شهروندان در زمان شیوع بیماری کرونا در استان راه اندازی شده که در این سامانه اقلام ضروری و مورد نیاز شهروندان پس از ثبت، به نرخ مصوب دولتی درب منزل به مردم تحویل داده خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۲۶۱۲۱۵۰۰۱۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *