اخبار داغ

سهمیه‌های کنکور حذف نمی شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور گفت: سهمیه‌های کنکور حذف نمی ‎شود و قرار است که سهمیه داوطلبان ساماندهی شود، برخی سهمیه‌های کنکور منقضی شده و برخی هم داوطلب اندکی دارد. پورعباس اظهار داشت: ۲۶ سهمیه در کنکور وجود دارد که شرایط برخی از آنها منقضی شده است، به طور […]

اشتراک گذاری
06 اسفند 1400
187 بازدید
کد مطلب : 142546

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور گفت: سهمیه‌های کنکور حذف نمی ‎شود و قرار است که سهمیه داوطلبان ساماندهی شود، برخی سهمیه‌های کنکور منقضی شده و برخی هم داوطلب اندکی دارد.

پورعباس اظهار داشت: ۲۶ سهمیه در کنکور وجود دارد که شرایط برخی از آنها منقضی شده است، به طور مثال برای سهمیه رزمندگان دیگر داوطلبی وجود ندارد.

همچنین سهمیه‌های جدیدی ایجاد شده که برخی داوطلب کم و برخی داوطلب بسیاری دارند، با توجه به این شرایط گزارش اعلام شده اما تصمیم‌گیری‌های جدید صورت نگرفته است که احتمالا این تصمیم گیری چند ماهی زمان نیاز دارد.

برخی از سهمیه‌ها ظرفیتی برای آنها در نظر گرفته شده که یک چهارم تعداد افراد هم نیست، بنابراین باید سهمیه‌ها ساماندهی شوند و یا تجمیع کلی صورت گیرد، فعلا پیشنهاد خاصی در این خصوص وجود ندارد، بنده هر پیشنهادی را بررسی و در مرحله آزمایش قرار می دهم تا نتایج بدست آمده را بتوان به این صورت مشاهده کرد.

رئیس سازمان سنجش کشور با بیان اینکه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به آزمون ۱۴۰۱ نمی رسد، عنوان کرد: برای آزمون سراسری ۱۴۰۱ تا کنون همه موارد اعلام شده و اتفاق جدیدی قرار نیست صورت گیرد.

کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۰۵۰۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *