اخبار داغ

همه شرایط برای میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور در مسجدسلیمان آماده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان، صبح امروز(چهارشنبه) جلسه شورای ورزش شهرستان با محوریت میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم حمایت از حوزه ورزش […]

اشتراک گذاری
04 اسفند 1400
164 بازدید
کد مطلب : 142489

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان، صبح امروز(چهارشنبه) جلسه شورای ورزش شهرستان با محوریت میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم حمایت از حوزه ورزش در جهت ایجاد شادی و نشاط در جامعه گفت:توجه به حوزه ورزش در هر جامعه ای بدون شک باعث افزایش سلامت، نشاط وشادمانی در جامعه شده و بوسیله ورزش بسیاری از مشکلات روحی و اجتماعی را از می توان مدیریت کرد.

وی ادامه داد:با رایزنی های انجام شده و موافقت فدراسیون کشتی از چندمدت گذشته،میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به شهرستان واگذار شد تا مسجدسلیمان میزبان بیش از ۶۰۰ ورزشکار از سراسر کشور باشد.

پاکدل افزود:خوشبخانه با تعامل درون بخشی و استفاده از ظرفیت های شهرستان، همه شرایط برای میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به میزبانی مسجدسلیمان آماده شده است و شهرستان ۱۰ تا ۱۳ اسفند آماده پذیرایی از ورزشکاران عزیز از سراسر کشور خواهد بود.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۰۴۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *