اخبار داغ

پیام تسلیت شهردار اهواز به مناسبت درگذشت علامه مجاهد و عالم ربانی آیت الله سید خضر موسوی (ره)

رضا امینی شهردار اهواز طی پیامی ارتحال آیت الله سید خضر موسوی از علمای برجسته استان را تسلیت گفت. متن پیام شهردار اهواز به شرح ذیل است: *بسم الله الرحمن الرحیممَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ – پیامبر اکرم(ص)* “مرگ عالم مصیبتى جبران نا پذیر و رخنه اى بسته ناشدنى است” خبر […]

اشتراک گذاری
27 بهمن 1400
80 بازدید
کد مطلب : 142623

رضا امینی شهردار اهواز طی پیامی ارتحال آیت الله سید خضر موسوی از علمای برجسته استان را تسلیت گفت. متن پیام شهردار اهواز به شرح ذیل است:

*بسم الله الرحمن الرحیم
مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ – پیامبر اکرم(ص)*

“مرگ عالم مصیبتى جبران نا پذیر و رخنه اى بسته ناشدنى است”

خبر ارتحال عالم پارسا و وارسته از علماء و بزرگان استان خوزستان حضرت آیت الله سید خضر موسوی (ره) سبب اندوه وتالم فراوان شد.

این شخصیت والامقام که از محققان برجسته دینی در حوزه قرآن پژوهی و بیان مناقب اهل بیت علیهم السلام بود، عمر پربرکت خود را در راه تالیف آثار علمی ارزشمند و تربیت علمای اسلامی و روشنگری و شناخت دین گذراند و در امور اجتماعی نیز نقش فعالی داشت.

اینجانب ضایعه درگذشت این فقیه دانشمند و مجاهد نستوه آیت الله سید خضر موسوی( اعلی الله مقامه ) را خدمت بیت مکرم ایشان، عموم مردم شریف خوزستان و شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند منان در این ایام و لیالی پربرکت، برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه پروردگار و برای بازماندگان گرانقدر، صبر عظیم و اجر جزیل مسئلت دارم.

*رضا امینی
شهردار اهواز*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *