اخبار داغ

دیدار هیات اعضای کشتی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باغملک

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قول مساعد جهت همکاری با ورزشکاران را داده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از اوربه نیوز، هیات کشتی شهرستان و پیشکسوتان طی نشستی با سعید زنگنه رئیس اداره ورزش و جوانان خواسته های خود را عنوان کردند. در این نشست برنامه های پیشنهادی هیات […]

اشتراک گذاری
26 بهمن 1400
137 بازدید
کد مطلب : 142310

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قول مساعد جهت همکاری با ورزشکاران را داده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از اوربه نیوز، هیات کشتی شهرستان و پیشکسوتان طی نشستی با سعید زنگنه رئیس اداره ورزش و جوانان خواسته های خود را عنوان کردند.

در این نشست برنامه های پیشنهادی هیات کشتی میزبانی مسابقات کشتی استانی ، تجلیل از قهرمانان ، تجهیز سالن کشتی و درخواست مکانی برای دفتر هیات کشتی شهرستان ، اعزام کشتی گیران واجد شرایط به دوره های داوری و مربیگری و دعوت از خیرین بوده است.

سعید زنگنه رئیس اداره ورزش نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور کشتی گیران افزود: مطالبات کشتی گیران را پیگیری خواهم کرد و در جلسه آتی مسئولین کمیته های مختلف جهت هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات با برنامه های مشخص و مدون اعلام حضور کنند تا با همکاری همدیگر بتوانیم ورزش شهرستان را توسعه دهیم و شرایط پیشرفت ورزشکاران و علاقه مندان را فراهم کنیم.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۲۶۰۰۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *