اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با خانواده شهید ناصرهاشم پوریان دیدار کرد

در راستای استقبال از کنگره ۲۳ هزار شهید خوزستان انجام شد به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با خانواده شهید ناصرهاشم پوریان دیدار کرد این دیدار به مناسبت استقبال از کنگره سرداران ۲۳ هزار شهید استان خوزستان و با هدف تجلیل از خانواده بزرگ شهدای استان خوزستان انجام گردید. سردار شاهوار […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1400
65 بازدید
کد مطلب : 142228

در راستای استقبال از کنگره ۲۳ هزار شهید خوزستان انجام شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با خانواده شهید ناصرهاشم پوریان دیدار کرد

این دیدار به مناسبت استقبال از کنگره سرداران ۲۳ هزار شهید استان خوزستان و با هدف تجلیل از خانواده بزرگ شهدای استان خوزستان انجام گردید.

سردار شاهوار پور ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان عنوان نمودند شهیدان چراغ راه هدایت انسان ها هستند و ما نسبت به شهدا مدیون هستیم و سرکشی از خانواده شهدا جبران ذره ای از رشادت های آنها می باشد و هدف اصلی ما این است که بتوانیم سیره و روش شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.
فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به صبر و تحمل همسر و فرزندان شهید از مقام خانم قشقایی همسر شهید ناصرپوریان که هم همسر و هم خواهر شهید هستند تجلیل و تکریم کردند و در ادامه فرمودند می بایست ایشان و امثال این عزیزان به نسل جوان به عنوان الگوها و سرمایه های زنده و در دسترس در جامعه‌ که زینب وار مسیر شهدای خود را ادامه دادند معرفی شوند.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۱۲۵۰۰۱۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *