اخبار داغ

در اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان مطرح شد؛ شرکت فولاد اکسین واحد نمونه خوزستان شد/ موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش کارگران و کارکنان است/ سرمایه اصلی شرکت فولاد اکسین کارکنان هستند

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه استان، گفت: این موفقیت‌ها مرهون تلاش تک تک کارگران و کارکنان این شرکت است، چرا که بدون آن‌ها به این سطح از موفقیت‌ها نمی‌رسیدیم. به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان خوزستان با حضور […]

اشتراک گذاری
17 بهمن 1400
117 بازدید
کد مطلب : 142028

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه استان، گفت: این موفقیت‌ها مرهون تلاش تک تک کارگران و کارکنان این شرکت است، چرا که بدون آن‌ها به این سطح از موفقیت‌ها نمی‌رسیدیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان خوزستان با حضور ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، حیاتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فتوحی معاون اقتصادی استاندار، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با اشاره به انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه استان، اظهار کرد: به این دلیل فولاد اکسین بعنوان واحد نمونه استانی شناخته شده چرا که دارای کارگران نمونه، کارخانه استراتژیک و منحصربفرد و ۱۲۰۰ نفر پرسنل متخصص که شبانه روز در حال تلاش برای اعتلای نام ایران عزیز هستند.

وی با بیان اینکه تمام کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان نمونه و سرمایه اصلی این شرکت کارکنان آن است، افزود: موفقیت‌های این شرکت مرهون تلاش‌های این کارگران است و به همین دلیل همواره در مسیر رشد و پیشرفت گام بر می داریم؛ لذا از همه مسئولین انتظار داریم برای رشد روز افزون در این عرصه ما را حمایت نمایند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: اگر این شرکت به عنوان واحد نمونه شناخته شده است به دلیل تلاش نیرو انسانی دلسوز و پرتلاش خود است و تک تک کارگران این شرکت نمونه و شایسته تقدیر هستند.

وی در پایان گفت: فولاد اکسین یک محبت الهی است، چرا که تنها ۱۰ کارخانه مانند فولاد اکسین در دنیا وجود دارد. از مسئولین و درخواست داریم به راه‌اندازی بخش توسعه شرکت فولاد اکسین برای اشتغال‌زایی ۱۰۰۰ جوانان بومی توجه کرده و مساعدت‌های لازم را انجام دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *