اخبار داغ

بیانیه حزب الله شهید پرور و ولایت مدار شهرستان مسجدسلیمان

دهه فجر انقلاب اسلامی یاد آور خاطره ها و حماسه های بی بدیل ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی “ره”است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری پارسوماش خبر، متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیموالفجر ولیال عشر…دهه فجر انقلاب اسلامی یاد آور خاطره […]

اشتراک گذاری
16 بهمن 1400
96 بازدید
کد مطلب : 141897

دهه فجر انقلاب اسلامی یاد آور خاطره ها و حماسه های بی بدیل ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی “ره”است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری پارسوماش خبر، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر ولیال عشر…
دهه فجر انقلاب اسلامی یاد آور خاطره ها و حماسه های بی بدیل ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی “ره”است.حماسه ای که کاخ های طاغوت را فرو ریخت و حکومت الله را جایگزین آن نمود.انقلاب اسلامی بدون شک یک معجزه الهی بود به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم، انقلاب اسلامی قیامی بود که جز با نصرت الهی به نتیجه نمی رسید. بااین انقلاب اسلام تجدید حیات نمود،ملت ایران استقلال کامل سیاسی دست یافت و از عزت ملی برخوردار گشت.
*حزب الله مسجد سلیمان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و خلف صالح آن عزیز سفر کرده حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده توجه امت حزب الله را به موارد ذیل معطوف می دارد:

دشمنان خارجی و جریان ضد انقلاب و منحرفان داخلی تلاش می کنند تا با تحلیل های غلط دستاوردهای انقلاب اسلامی را ناچیز و کم ارزش جلوه دهند،امروز دشمنان بیش از گذشته و باجدیت تمام از طریق رسانه ها و جنگ نرم در صدد تخریب جمهوری اسلامی هستند،برای مقابله باآنها دهه فجر فرصت مغتنمی است تا بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در یک‌جهاد تبیینی دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نسل سوم انقلاب به درستی بیان و مورد تحلیل قرار گیرد.
بدون شک در دهه اخیر به دلیل تحریم‌های ظالمانه و عدم تدبیر برخی مدیران سختی های مضاعفی بر ملت شهید پرورمان تحمیل شده است ،تورم و گرانی عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی باعث کوچک شدن سفره عموم مردم شده است، و بر کسی پوشیده نیست موج بیکاری جوانان نگران کننده است ،لذا امت حزب الله در سراسر کشور برای رفع این دست گرفتاری ها در انتخابات پیشین با حمایت از دولت انقلابی و مردمی جناب آیت الله رئیسی و در نهایت پیروزی ایشان امید به رفع مشکلات پیش رو و رسیدن به آرمان اصلی خود یعنی تمدن نوین اسلامی از طریق جهاد اداری و اقتصادی داریم.
بدون شک اگر مسئولان پای کار ملت باشند تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم به جایی نخواهد رسید.

مگر از طریق نفوذ و گماشته شدن نااهلان در پستها و جایگاه های این نظام مقدس ،یکی از گلایه های مردم از دولت انقلابی سرعت کند و خزنده عزل مسببان وضعیت موجود است . علی رغم اینکه ریاست جمهور بارها اعلام کرده اند که مسبین این وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند اما همچنان آن افراد باخیالی آسوده به کار خود ادامه می دهند! نباید اجازه داد مدیران ناکارآمد با تظاهر و ریا کاری و سند سازی همچنان به مدیریت های خود ادامه دهند.
سکوت مرگبار و معنا دار اکثریت نمایندگان و برخی دست اندرکاران در برابر برخی انتصابات اخیر و از طرفی تمایل شان برای حفظ وضعیت موجود مردم را نگران کرده است. اگر امروز مجلس و دولت جدیدی با رنگ و بوی جدید شکل گرفته است به جهت نارضایتی از شرایط و منصب داران در دولت قبل بوده است، پس این همه تعلل برای چیست؟ در دولت جدید باید با پدیده زشت کار چاق کنی برخی مسئولان برخورد شدید شود.
امروز ضمن عرض خدا قوت به نماینده عالی دولت در خوزستان باید بگوییم که روند خدمات در این استان علی رغم برخوردداری جنابعالی از عنوان استاندار ویژه کند و خزنده است و یکی از عوامل آن تثبیت مدیران فشل و نا کارمدی است که سالها کرسی های خدمت را در تصرف خود دارند و متاسفانه مدیرانی که از روحیه ی جهادی و انقلابی بهرمند بوده در کنج ادارات زندانی هستند!جناب استاندار از شما انتظار بوده و هست که شعار شایسته سالاری را زودتر از این عملیاتی نمایید.
امروز ما به مدیران جوان، انقلابی و تحول خواه در راس اداراتمان نیاز داریم والا
جابجایی مدیرانی که سبب وضع موجود هستنداز این شهر به شهر دیگری ازاین سمت به سمت دیگری فریب خود و ناامید کردن مردم است.
جناب اقای استاندار این استان نیاز فوری و جدی به یک خانه تکانی از جنس شایسته سالاری دارد و متاسفانه این مطالبه مردمی که یکی از شعارهای محوری دولت انقلابی جناب آیت رئیس هم بوده است در استان ما روی زمین مانده است!
انتظار داریم مدیرانی با غیرت دینی و انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی در مسند مدیریت قرار گیرند تا بیش از بیش کشور دچار خسارت نگردد.

حزب الله شهید پرور و ولایت مدار شهرستان مسجدسلیمان
بهمن ماه ۱۴۰۰


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۶۰۰۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *