اخبار داغ

نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، با حضور زنان و مردان کارآفرین خوزستانی همزمان با همایش بزرگ بسیج سازندگی خوزستان در اهواز، نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی برپا گردید و هنرمندان و کارآفرینان دست آورد ها و محصولات کارآفرینی خود را به نمایش عموم گذاشتند. در این نمایشگاه هنرمندان و کارآفرینان طلایه دار اقتصاد مقاومتی […]

اشتراک گذاری
15 بهمن 1400
130 بازدید
کد مطلب : 141881

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، با حضور زنان و مردان کارآفرین خوزستانی همزمان با همایش بزرگ بسیج سازندگی خوزستان در اهواز، نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی برپا گردید و هنرمندان و کارآفرینان دست آورد ها و محصولات کارآفرینی خود را به نمایش عموم گذاشتند.

در این نمایشگاه هنرمندان و کارآفرینان طلایه دار اقتصاد مقاومتی از سراسر استان، اهواز، شوش، رامهرمز، باوی، بهبهان و… در ۴۴ غرفه به مدت یک روز حضور داشتند و دستاوردهای خود را در زمینه مشاغل خانگی، فرش و گلیم بافی، پرورش بلدرچین،کپوبافی و محصولات حصیری ساخت دست، پرورش گل و گیاه، زنبورداری و تولید عسل و…. برای بازدید و فروش به معرض دید عموم قرار دادند.

سردار حزنی معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور و سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به همراه فرماندهان و مسئولین استانی و نواحی از نمایشگاه بازدید داشتند.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۵۰۰۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *