اخبار داغ

۱۹ پروژه گازرسانی در خوزستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود

نادرقلی زری میدانی سرپرست شرکت گاز استان خوزستان از بهره برداری و کلنگ زنی ۱۹ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، نادرقلی زری میدانی سرپرست […]

اشتراک گذاری
14 بهمن 1400
190 بازدید
کد مطلب : 141872

نادرقلی زری میدانی سرپرست شرکت گاز استان خوزستان از بهره برداری و کلنگ زنی ۱۹ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، نادرقلی زری میدانی سرپرست شرکت گاز استان خوزستان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۲۵ روستای استان خوزستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان مطلب فوق افزود: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری از ۱۰ پروژه گازرسانی روستایی انجام خواهد شد و ۹ پروژه گازرسانی به ۱۴۳ روستا کلنگ زنی می شود.

سرپرست شرکت گاز استان خوزستان گفت: برای بهره بردای از این پروژه ها، بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که شامل ۵ هزار و ۱۳۰ انشعاب و ۳۴۴ کیلومتر شبکه گذاری می باشد.

زری میدانی اظهار کرد: با توجه به اینکه تا پایان بهمن ماه سال جاری ۵ هزار و ۱۳۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد، از مسئولین دستگاه های اجرایی درخواست می کنیم با پیمانکاران اجرایی این شرکت جهت تسریع در عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای استان همکاری نمایند.

زری میدانی با اشاره به برگزاری مراسم کلنگ زنی ۱۴۳ روستا از توابع شهرهای استان در ایام دهه فجر، تصریح کرد: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی ۵۹۷ کیلومتر شبکه گذاری با ۶ هزار و ۴۹۰ انشعاب و با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان خوزستان عنوان کرد: با آغاز عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی به ۱۴۳ روستای استان، تعداد ۶ هزار و ۴۹۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۴۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *