اخبار داغ

نمایش راه بی پایان(طریقا بلا نهایه) در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، نمایش راه بی پایان که تلفیقی از حوادث شهادت حضرت فاطمه(س) و مدافعان حرم در مدینه، بقیع، کربلا تا نبل و الزهرای سوریه و اهواز را در قاب هایی به رخ کشاند. وداع و شهادت حضرت فاطمه(س) تا حضور فرشته ها سر […]

اشتراک گذاری
19 دی 1400
70 بازدید
کد مطلب : 140983

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، نمایش راه بی پایان که تلفیقی از حوادث شهادت حضرت فاطمه(س) و مدافعان حرم در مدینه، بقیع، کربلا تا نبل و الزهرای سوریه و اهواز را در قاب هایی به رخ کشاند. وداع و شهادت حضرت فاطمه(س) تا حضور فرشته ها سر تشیع آن مطهره، حضور حضرت زینب بر سر قبر مادر جهت درد ودل و آنچه گذشت در کربلا، حضور حضرت عباس(ع) بر سر قبر شهیدحاج قاسم سلیمانی از نکات جالب و قشنگ این نمایش می باشد… حضور بی نظیر مردم تا آخرین ثانیه های اتمام این نمایش نشان از تاثیرگذار بودن کار و رضایت مردم بود که باید از بازیگران این نمایش نهایت تشکر را کرد.
علی بنی طرفی کارگردان نمایش افزود : اجرای تئاتر در زمینه مذهبی بسیار سخت و نیازمند درایت و حوصله است و باید با تمهیدات بسیاری آن را برای اجرا آماده کرد. این نمایش در کمترین مدت زمان تمرین شد و بخاطر عدم وجود بودجه و امکانات مناسب از لحاظ دکور، نور و صدا، لباس و گریم آنچه باید باشد متاسفانه نتوانست هنرنمایی انجام دهد.

نویسنده و کارگردان «راه بی پایان» درباره ادای دین هنرمندان امروزی به اهل بیت (ع) گفت: گروه‌های بسیاری مشغول کار هستند و اغلب هم رشد خوبی داشته اند، اما کار در این زمینه نیازمند حمایت و تمهیدات مدیران فرهنگی کشور است.

در پایان مراسم ضمن تقدیر و تشکر از بازیگران و عوامل نمایش، دبیر سوگواره ملی تعزیه حسینی ضمن تقدیر از فعالیت هنرمندان بسیجی از خانم نوال سیاحی کارگردان نمایش صرخات الجراح جهت حضور در سومین سوگواره ملی با لوح وتندیس تقدیر بعمل آورد.

نمایش راه بی پایان کاری از ‌ *کانون بسیج هنرمندان ناحیه امام حسین(ع)اهواز* با همکاری سازمان بسیج هنرمندان خوزستان، موسسه فیروزه و انجمن نمایش اهواز می باشد.

عوامل و بازیگران این نمایش :
نویسنده، تهیه کننده و کارگردان علی بنی طرفی زاده، گروه کارگردانی هنری موسی مزرعه و نوال سیاحی، منشی صحنه خاطره نیل ساز، افکت و صدا سیدفاخر موسوی، دستیار دکور امیرسواعدی، دستیاران صحنه علیرضا فریسات، سجاد حافظی، مرضیه بیگدلی، سحر بابادی، راوی سیاوش روانفر،مداح محمدطرفی ، بازیگران :
محمد مرمضی، حسین محسنی، محمد فرخ پور، فرهاد اخزری، محمدمهدی غوابش، عرفان غوابش،نوال سیاحی، ثریا منابی، مریم عزیزیان، دیانا حمزه، مائده عچرش، طاهره نادی، زهرا شنوه عرب، خاطره نیل ساز، فاطمه نیل ساز، الهه نیسی، زهرا زکوی


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۱۹۰۰۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *