اخبار داغ

خوزستان میزبان مسابقات کشوری کارکنان دولت

خوزستان میزبان مسابقات کشوری کارکنان دولتسرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه با هماهنگی صورت گرفته خوزستان بهمن امسال میزبان مسابقات کشوری کارکنان دولت خواهد بود گفت: امیدواریم با برگزاری این گونه مسابقات شادی و نشاط را در بین کارمندان و کارکنان دولت گسترش دهیم.وی افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم […]

اشتراک گذاری
09 دی 1400
84 بازدید
کد مطلب : 140485

خوزستان میزبان مسابقات کشوری کارکنان دولت
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه با هماهنگی صورت گرفته خوزستان بهمن امسال میزبان مسابقات کشوری کارکنان دولت خواهد بود گفت: امیدواریم با برگزاری این گونه مسابقات شادی و نشاط را در بین کارمندان و کارکنان دولت گسترش دهیم.
وی افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که بخشی از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند زیرا این موضوع باعث سلامتی کارکنان و خانواده‌های آنها خواهد شد.
رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان نیز گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، برنامه‌های خوبی برای کمیته ورزش کارکنان دولت داریم و در آینده سعی می کنیم با برنامه ریزی بهتر به لحاظ کمی و کیفی مسابقات را در سطح بالاتری در استان برگزار کنیم.
رضا باقری افزود: فعالیت های کمیته های هیات ورزش‌های همگانی در سه بخش آمادگی جسمانی، توسعه فعالیت های ورزشی و ورزش های تفریحی تشکیل شده و ورزش کارکنان دولت یکی از کمیته های زیرمجموعه این هیات است.
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش همگانی این مسابقات از روز چهارشنبه به مدت ۱۲ روز در سالن ورزشی گیت آب و برق خوزستان برگزار می شود و شرکت کنندگان در ۲ بخش آقایان و بانوان در رشته‌های آمادگی جسمانی، بدمینتون، دارت، تنیس روی میز، طناب کشی، فوتسال، شنا و والیبال با یکدیگر به رقابت می پردازند.
در این آیین حرکات نمایشی توسط انجمن پارکور، انجمن موی تای، کیک بوکسینگ، طناب زنی و همچنین رژه تیم های شرکت کننده برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۶۹۲۱۰۰۹۰۰۱۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *