اخبار داغ

رئیس جمهور اوایل سال میلادی به روسیه می رود

سخنگوی دولت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از رئیسی دعوت کرده تا به روسیه برود.اوایل سال آتی میلادی رئیس جمهور به روسیه می رود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در نشست خبری با اشاره به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: وزارت ارتباطات به نمایندگی از دولت […]

اشتراک گذاری
07 دی 1400
172 بازدید
کد مطلب : 140345

سخنگوی دولت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از رئیسی دعوت کرده تا به روسیه برود.اوایل سال آتی میلادی رئیس جمهور به روسیه می رود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در نشست خبری با اشاره به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت:

وزارت ارتباطات به نمایندگی از دولت نکاتی را درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی اعلام کرده است.

دولت معتقد است دسترسی به اینترنت ارزان جزو حقوق شهروندی مردم است و تدابیر لازم جهت توسعه و افزایش سرعت اینترنت در دستور کار قرار دارد.

در شورای عالی فضای مجازی ملزومات ماهواره ای برای دسترسی به اینترنت در روستاها و افزایش سرعت اینترنت در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی دولت تاکید که بنزین افزایش قیمت نخواهد داشت.

وضعیت درآمد ارزی کشور مناسب است

سخنگوی دولت اظهار کرد:

بنای دولت تغییر اتوبوسی مدیران نیست. مبنا شایسته سالاری، کارآمدی و اعتقاد به حرکت تحولی و فعالیت شبانه روزی برای مردم است.

کشور در شرایط تحریمی قرار دارد و نمی شود با شرایط عادی قیاس کرد. اما به نسبت شرایط تحریمی، فروش نفت و بازگشت ارز حاصل از آن در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و دولت محدودیتی برای تامین ارز ندارد.

وضعیت درآمد ارزی کشور مناسب است که شاهد ثبات بازار ارزی هستیم. با مسیرهایی که دولت در حال طی کردن آنها است مستمرا منتظر شنیدن خبرهای خوب گشایش های ارزی باید بود. فروش نفت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ کاملا واقع بینانه پیش بینی شده و قابل دسترس است.

شایعه استعفاء وزیر اقتصاد یک شوخی تلخ است

بهادری جهرمی در پاسخ به شایعه استعفای وزیر اقتصاد گفت:

این شایعات بیشتر به یک شوخی تلخ شبیه است. آقای خاندوزی جزو فعال‎ترین، با انگیزه‎ترین و پرکارترین وزرای دولت است که در جلسات هیات دولت حضوری فعال دارد. وی در جلسات ستاد اقتصادی دولت هم از افراد فعال و موثر در برنامه‎ریزی و تصمیم‎گیری‎های اقتصادی دولت است.

کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۷۰۰۹۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *